(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜKENDİK ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜKENDİK ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim bin selam olsun bu güzel şiirleri yazan yüreğe yine sevgi bahçesinde güzel bir eserinize rastlladım okumadan yanından geçmek olmuyor yoksa darılır bana şiirler keşke hep şiirleri okusam uyumasam gezmesem hep şiirleri içinde kalsam işte o zaman daha mutlu oluyorum nefes alıyorum yaşadığımı hissediyorum bu güzel bahçede dilerim yüreklerimiz küf tutmaz efendim her zamanki tadında hayarnlıkla yorumlamaya çalıştım inşallah beyenirsiniz efedim bütün kalbimle teşekkür ediyorum
merhaba merhaba efendim beni bu güzel bahçeye davet eden yüreğinize bin selam olsun efendim ben teşekkür ederim duygulu eşsiz yüreğinize inanın şiirlerinizi okurken öyle duygu yüklenirki yüreğime bence yorumlamalarım bana yetmiyor bazen her okuduğumda hayranlığım bin kat artıyor benim ruhumu besleyen bu dizelerin efendisine teşekkür ederim teşekkür ederim duygu yüklü yüreğinize
Merhaba Hayrunnisa hanımefendi...Bu şiiri yorumlayanların yeniden sizi dinlemesini ne kadar isterdim...Bir şiire ancak bu kadar anlam yüklenebilirdi...ne diyebilirim ki...İnanın kendi şirim olmasa yazanı yüzlerce alkışlardım...Bu da şiirin sözlerinin sesinizle ne kadar örtüştüğünü...ne kadar anlamlaştığını görebilmekteyim....Demek ki önemli olan duygu....sözler duygularla anlam bulmakta...şiirlerime bu eşsiz tadı veren yüreğinizi alkışlıyorum...tebrik ediyorum....teşekkür ediyorum...Bu kadar içselleştiren...dokunaklı hale getiren...tadına erişilmez kılan yorumunuz için sonsuz teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum...eşsiz ses ...değerli kalem...yürekli insan...İyi ki varsınız...
hocam usta kalem ve ayrıca usta yorumçu yorumlarınız şirin anası oluyor sandi sayfanızda güzel ahenli acıyla dans eden dizeler okudum tebri,kler efendim saygılar.
merhabalar efendim evet uzun oldu aynı sayfada denk gelmeyeli biraz koşuşturmaca dostların sayfalarını ihmal etsekte gönüllerimiz bir unutulmuyorlar siz gibi usta yorumcuları ve kalemleri yanlız bırakmak huzursuzluk versede giyaretimizi gönül hoşluğuyla telafi etmye calışıyoruz saygılar efendim sayfama glldiğinizde gönül dergahımızda her zaman dostta içten bir kahvemiz hazır olaçak (_)0 afiyet olsun saygılar.
Merhaba Remziye hanım, uzun oldu görüşmeyeli...Güzel katkılarınız için yürekten teşekkürlerimi göönderiyorum...güzel yüreğiniz sevgiyle dolsun...saygılar...
Merhaba, o kadar anlamlı ve içerikli yorum yapmışsınız ki şiirin tamamlanması gibi bir şey olmuş...Çok mutlu oldum...teşekkürlerimi gönderiyorum...saygı ile...
insan olmanın yegane birikimi, tükenmek her yelkovan gölgesi ve yağmur sonrası bazen kalarak acıyı siper yaparak sevdaya durağan bir şekilde tükenmek / kendi kendine
çokça beğenim ile tebriklerimi bırakıyorum / saygımla
merhaba efendim offff desem ayıp olmaz değilmi tükenmek helede seven bir yüreğin tükenişi beni çok etkiler bilirmisiniz çok duygulandım neden hep giderlerken gülümsemelrimizde yanlarında alır giderler içimiz daha çok acısın diyemi yoksa hatıra olarak saklamak ve acılarımıza gülmek içinmi bilemiyorum yokluğunda şehir küf tutmuş yada bayram olsa ne fark ederki zaten yüreğin kanamasında gözler görmez sesler duyulmaz olur efendim inanın çok duygulandım yüreğiniz var olsun sevgi çiçekleri bırakıyorum hüzün girmesin sevgi bahçesine sevgi ile gezindiğim hoşçakalın(:(:
merhaba efendim şu an hem okudum hemde ağladım beni bana öyle güzel anlatıyorki bu mısralar evet ben şiirlerle nefes alıyorum ve her şiirin içinde kendimi acılarımı umutsuzluğumu ve umutlarımı buluyorum efendim o kadar güzel anlatıyorsunuzki şiirlerle duyguları işte burda ben bitiyorum ve şiir başlıyor bu güzel yüreğe binlerce teşekkür ederim bu güzel sözler içinde çok teşekkür ederim efendim zaten bana en güzel armağan sayfanızda dilediğimce gezinmem ve bu güzellikleri yaşamam başka ne olsun işte dünyanın en güzel hediyesi armağanı teşekkür ederim efendim hoşçakalın
Merhaba Hayrunnisa hanım, nadide ses...kıymetli şair...değerli kalem...Ziyaretinizden mutlu oldum...Bir eser tamamlandıktan sonra okuyarak, ya da izleyerek tadına varamazsınız...Bir başkasınınmış gibi birileri betimlemelidir size yeni baştan...ses vermelidir dizelerin anlamına göre...anlam yüklemelidir...lcra etmelidir detayları ağız tadında...Bir bilen olmalıdır... dilinden anlayan...arkadaşlık eden...bir güzel çözümleyen...Yani bir seslendiren olmalıdır sizin gibi...Seslendirmelerinizi okuduğumda yeni baştan eserlerimi keşfediyorum tadına vararak...O kadar duyumsayarak yorumluyorsunuz ki kelimeler kifayetsiz anlatmaya...Siz seslendirmenin duayenisiniz inanın... teşekkürlerimi ve tebriklerimi gönderiyorum ...Mutluluklar ve güzel günler sizin olsun...saygılarımla...
Merhaba Oya hanım, bazen hüzün bize de uğruyor...Sonbahar, acılar...Kimi zaman bir rüzgarın önünde yaprak gibi oluyoruz...Şiirler kendiliğinden dökülüyor...paylaşımınız için teşekkürler...saygılar...
sayın hocam;resim ve şiir okadar emek doluki..nasıl yorum yapılmalı bu emek dolu eserler için.. harika desem az...şahane desem yine az..olağanüstü desem belki binebze tatmin olurum.. şairim resim konusunda ayrı....yürekten tebriklerimle..bende karakalem ciziyorum ama bu sizin kalemi kullanışınız okadar ustaki bunu resimdeki en ince noktalardan anlayabiliyorum.. şiir deseniz...bukadar güzel anlatılırdı ruhtaki acı çatışması....tebrikler...bravo!
Merhaba, sizinle nesir kısmında da karşılaşmıştık...Yürekten...anlamlı...farklı ve onore eden yorumunuz gurur verici...Böylesine nadide söylemleri duymaktan mutlu oldum..Teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum efendim...
Biliyor musun; Sevemedim bu şehrin kokusunu. zira içinde sen yoksun artık. Bir varmış, bir yokmuş nice yaşananlar, hatıralar beni avutmuyor, neyleyim…
Ayaz esiyor umutlarımın üstüne, göçmen kuşları olduk sevda ülkesinin ve benden önce sen çekip gitmiştin. Bir daha çiçekler açar mı buralarda bilemem, Beni ilgilendirmiyor sen yanımda olmayınca….Ahmet BOZTAŞ
Şiirinizi okuyunca ilham perisinin armağanı bunlardı dost. Şiiriniz ve resim harikaydı. Bütün kalbimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum.
Kara kalem resmini görür görmez sizin çizdiğinizi tahmin ettim . Harika olmuş, çok beğendim. Çok emek verilmiş. Başarılarınızın devamını diliyorum. Şiire gelince o da ayırı güzel . Yağmur yağıyor Gökyüzü ağlıyor Hüzün çokmüş gözlerime Issızlık gelmiş yüreğime Nerede benim sevgim Neden bu hasretlik... Ben sizi yürekten kutluyorum, Sevgilerimle...
Merhaba, sevgi gibi sanat da ilgi ve iltifat gördüğü dünyalara göç eder...Kıymeti bilinmeyen yerlerde sevenler ve sanatçılar yerlerde olabilirler...Bu O'nların değersiz olduğunu göstermez elbette ki... Karga çöplükten zevk alır Bülbüldür gülü arayan...
Sizi tanıdığım için mutlu oldum...Güzelliklerde buluşmak dileğiyle....
yüreğim seninken duygularım ıslak ıslaktı göz bebeklerinde
...
Yaşamak,insanca ve sevgi dolu yüreklerle,paylaşımcı gönüllerle... Aşık olabilmek,can Yoldaşına,sevebilmek tutkuyla,tek nefes olabilmek... Kederde,mutlulukta,acıda ,aydınlıkta,karanlıkta; başarı va başarısızlıkta,ortak olmak yaşama...
Çook öncelerdeydi bu kutsal aşklar.Nerelerde şimdilerde bilmi,yorum. Kadın,eşinin cüzdanını önemsiyor,erkek, Kadının bitimsiz güzelliğini, böbürlenebilmek için çevreye... Dayanılmaz oldu artık özlemler,ayrılıklar.Gözlenmiyor yolları Sevgililerin.
Böylece de ,tükeniyoruz bir girdap içinde,eksiliyor İNSANLIĞIMIZ...ne güzel deyivermiş dizeleriniz.''Tükendik artık,silinip süpürüleceğiz...''
Emeğinizi ortaya koyduğunuz tablonuz ve duyumsatan dizeleriniz,hem gözü hem de gönülleri dolduruyor. Akıp gitmiş serbest dizelerinizde, yok oluş,eriyip gidiş...
Beğeni ile okudum.Değerli Yazın Dostu.Saygılarımla,EMEĞİNİZE !
Merhaba bir tabloyu veya şiiri tamamladıktan sonra okuyarak, ya da izleyerek tadına varamazsınız...Bir başkasınınmış gibi birileri betimlemelidir size yeni baştan...İcra etmelidir detayları ağız tadında...Lakin bir bilen olmalıdır... halden anlayan...tasvir eden...çözümleyen...Yani sizin gibi duayenler...tahlillerinizi okuduğumda yeni baştan eserlerimi keşfediyorum tadına vararak...O kadar anlamlı ve çözümleyen ifadeler kullanıyırsunuz ki...Çok teşekkürlerimi ve tebriklerimi gönderiyorum efendim...saygılarımla...
Merhaba, bazen hüzün yaman vurmakta duyguları...bir de sonbaharsa...O kadar güzel betimlemişsiniz ki dizeleri...teşekkürler değerli şair...saygılarımla...
Gitmeden gitmeler Yaşadığı halde, onu görmediğini söylemek gibi bir şey..Kemanın kırık tellerinde bir nağme olmak. Sular altında kalmak, hançerlenmek gibi. .Unutmak, unutulmak..Günün en güzel şiirlerinden biri. Yanında harika bir resim çalışması deniz gibi.. Yüreğinize sağlık.
Merhaba, gerçekten sayfama çiçekler dökmüşsünüz... anlamlı... duygulu.. .hüzünlü... duyumsamalarımı manidar şekilde betimlemişsiniz...duyduklarımla beraber, akıl edemdiğim başka güzellikler de var...şiirin şerhi gibi olmuş...Çok memnun oldum...teşekkürlerimi ve saygılarımı lütfen kabul ediniz....
bu şehir küf tutmuş demir parmaklık tortusu kalmış bir sevdayım ardında bıraktığın
buranın nüfusundan silecekler seni beni de süpürürler sokaklardan
tükendik artık silinip süpürüleceğiz
Hazin bir son yine hazin bir anlatimla noktalanmis .Gitmeden gitmek en kotusu olsa gerek , varliginda ; yoklugun yok olusun enkazini elbetteki ya supururler ya kaldirirlar ama yuregin kaldirilmasi en agiri olsa gerek. Huzunlu olmakla beraber , dusunce aktarimini her iki yonde kullanarak kalemin ve yuregin maharetinin sayfaya aktarimini gonulden kutluyorum. Selam ve saygimla.
sevgili gönül dostu şiiriniz çok duygulu sonbahar ayları insanı duygusallaştırıyor ister istemez sizi gönülden kutluyorum ,sevgiler selamlar bizden daima var olunuz.............
Merhaba bu günlerde yürğim hüzünlü...yağur ve sonbahar...bir de ayrılık cabası...kötü vurdu doğrusu...Güzel paylaşımnız,güzel temennileriniz için teşekkürler...
bu şehir küf tutmuş demir parmaklık tortusu kalmış bir sevdayım ardında bıraktığın
buranın nüfusundan silecekler seni beni de süpürürler sokaklardan
tükendik artık silinip süpürüleceğiz
Bazen sevdamız içimizde bir ukte olarak kalır ve biz o hüzünle yaşamaya çalışırız. Kavuşmak hayâl olur ömürde anılarda yaşatırız onu ,sevgisine hiç toz kondurmadan ona sitem etmeden sevgiyle anarız.
Beğeni ile okudum değerli üstadım çok güzeldi duygu dolu bir şiirdi kaleminize emeğinize sağlık tebriklerimle.
kanadı kırık kuştun içimde kıyılarımda aşk fısıldardı ellerin hasretine değdiğinde dudaklarım rüzgar öperdi acılarımı ************************************* Karakalem çalışmalarınızı, artık gözüm kapalı teşhis edebiliyorum. Evet, diyorum.. Evet, yine beyefendi bu nefis eserini, elit şiiriyle harmanlamış.. Ruhlara şifa niyetine... Ben de; derde deva niyeyetine, okuyup engin hülyalara daldım efendim.. Bir huzur, bir huzur ki, sormayın!.. A kalite şiir ve resim için fazlaca söze gerek var mı?.. Dilde Hâz, mevsimde hazan...Yelkenler koyda sessizce bekleşirken,umutsuz aşka gönül, yelken açmak istemekte...Rast gele.. Efendim, çok takdirlerimle...
Merhaba , yürek hüzünlü...yağur ve sonbahar...bir de ayrılık cabası...kötü vurdu doğrusu...Resimle beraber hep anlamlı ve samimi desteğinizi esirgemediniz...Şiirin sonunda " acı bir şarkı kaldı, bir kemanın kırık tellerinde..." gibilerden iki satır vardı, son anda sildi...Güzel paylaşımnız, gönülden temennileriniz için teşekkürler...
saygılarımla....