A ngın yüksünmeleri atmalıyım sırtımdan B u yangının badiresi sönmeli artık C elge gibi direnmeli bedenim kemiklerine D abır günceleri terketmeli gönlüm E senlik doldurmalıyım tekrar ceplerime...
F eraset dağlarına göçmeli yine yüzüm, göklere G ökten yağarak doldurmalı çürük dipleri H amasetli nağmelerle taklanmalı kuşlarım I radığım tüm uzaklara daha bir yakın olmalıyım İ rtişa da olsa uzanmalı gülşenli has/ırlara J anjanlı dalgalarla yüzmeli seyrin denizimde K antara gibi izlemeliyim yine, hûşû içinde seni öylece...
L ayemut abideler gibi salın tahtında M eftun zaviyelerle çaksın minelerin N adim sufleleri sök at eteğinden O lmadığın devlet sultası çargâhtır iyeliğime Ö ş vakti dök tüm kerametini üzerime P arya takvimler yazmadı mı yeterince R afya gibi dikine büyümek yordu bitirdi S ergüzeşt voltalardan yıldı usandı yürek Ş efaat yırtığı yokluğun hedefsiz ok U lufe değil senden istediğim ya da hazine Ü lfetinin küsüratı bile çok şeydir, ganimet az bile!
V irgül gibi değmesin soluğun, doyar mıyım nakaratlarla Y arkına alışmış bu ruh, razı olur mu kapı aralığına Z ahiri bir alışkanlık değil, ahiri bir elzemsin, illa!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
F/ARZ_I MUKADDİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
F/ARZ_I MUKADDİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelâm-ın hâli içün...
Tebrikler kalemdaşım.
Hazal Karadağ tarafından 9/19/2011 10:13:59 AM zamanında düzenlenmiştir.