Bilirim be yavrucak onu kimseyle paylaşamayacağını Hâlbuki o ninnilerinde bile hep paylaşma aşılardı Emzirirken de adil davranırdı Hatırlamazsın ama Pek bir ağlardın oburdun, O garibim de sana hiç dayanamazdı. Benim miskinliğime duymazlığıma sitem ederdi O Anaydı...
Kanatlı kuşum biriciğim Bak boyalı resimler aldım sana Üzerinde kırmızı şapkalı kız olandan Hani annesi! ........................ Yok evladım anneler isteyerek bırakmazlarki ! İşleri olur bazen ondan giderler! ........................................... ...........................................
...............................................
Daha üç yaşındasın be kuzum Ben nasıl anlatırım sana? Nasıl derim nasıl!
Mama almaya bu kadar gitmez diyorsun Ben mama istemiyorum gelsin artık! Babaannem beni doyurdu Elbise de almasın bana gelsin... Hele Hem söyle artık altıma da yapmıyorum yaa! Deme öyle ölüyorum kuzum deme... Deme..
Kurban olurum O küçücük aklını dillendirene Ben akıl erdiremedim bari sen söyle De ki; babama bir yol göster Allahbaba bana nasıl anlatsın de __Masal mı anlatsın baba? Evet, kendi yazdığı masalı anlatsın De ki; babam çözememiş okuyamıyor de Benim masal kitaplarımda yazmıyor bu de Yazmamışsın bunu nasıl okusun de! __Tamam baba ama Allahbaba ağlayanlara kızarmış söylerim ben ona ama sen ağlama hem ben uyuyunca O hep benim yanımda yatarmış Sen göremezsin ama! Anneler görebilirmiş!
.................
Hayır kızım, ben onu üzdüğüm için değil ağrıları var Babaannenin Ondan ağlıyor o! Ondan annen gibi anlatamıyor sana masalları Evet, annen anlatırken ağlamazdı Evet, annen dermiş ya ağlayan çocukların annesi çok üzülürmüş... sus şimdi ağlama da uyandırma melekleri!
uyudun mu? benim ellerim kaba be kızım okşarken batıyordur belki satılır mı acaba anne şefkati! bağırsam keşke şimdi desem diyebilsem yalan kızım yalan! bizim bakkalda geceleri kapanıyor! hatta, mama da satıyor, süt de duy kızım! senin baban kocaman bir yalancı! boyuna seni kandırıyor anla işte elinden bir şey gelmiyor melekler yemez ama annen doymuyor, işte doymuyor!
Annen meleklerin de annesi olmuş biriciğim Evet kuzum gördüm bugün de aynı yerde! Azıcık kızdı ama bana Yemeğini yememişsin dün! Bir de şurubunu saksıya tükürdüğünü söyledi! Hani söylermiş ya sana hep Meleklerin de çocukları olurmuş hani İşte bazıları çok kıskanıyormuş seni Elinde görünce resimlerini O kötü çocuklar çok üzüyormuş anneni!..
Annen meleklerin de annesi artık kuzum En iyi anne seçilmiş yine Akıllı çocuklar en çok onu seviyormuş Dondurma yollarmış uslu duranlara Parklara götürürmüş yemeklerini bitirenleri...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MELEKLERİN ANNESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MELEKLERİN ANNESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek sesini kalemle en iyi yansıtanlardan birinin sözleri elbet böylesine anlmlı olacak. Sesiniz çağlasın daim USTA! Dokunaklı sesi ile his katan şaireme de teşekkürler...
Annen meleklerin de annesi artık kuzum En iyi anne seçilmiş yine Akıllı çocuklar en çok onu seviyormuş Dondurma yollarmış uslu duranlara Parklara götürürmüş yemeklerini bitirenleri...
__Baba melekler görünmezmiş ama
İşte kızım annen de ondan görünmüyor ya!..
Merhaba üstat çok güzel anlatımdı annesiz yavruların sızısını güzel anlatmışsınız Allah kimseyi annesiz ve babasız bırakmasın Amin.. Okuyan şairemizde çok güzel hakkını vermiş. Her ikinizide kutlarım.. Selamlar Saygılar...
napiyorsunuz siz yaaa.. koca adami böyle aglatiyorsunuz... biriniz melekleri yaziyor... biriniz cenneti soluyor.... ah be canlar... ne yapiyorsunuz siz... o anne hani meleklerin annesi var ya.... benim annemdi... :((((
ikinize de tesekkürler sairlerim................ sevgimle.
Dokunaklı sesi ile his katan şaireme de teşekkürler...