(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GECELERDEN BİR GECE Gecelerden bir gece zikr ile titriyor şem Pervaneler vecd ile etrafında döndükçe. Bu defterde dorukta her an azalan neşem Derûna yükseliyor hüzün ve gam söndükçe. AFET KIRAT
Kısa öz manaya daldırandı güzel şiiriniz kutlarım ..SELAM VE DUA İLE..
GECELERDEN BİR GECE Gecelerden bir gece zikr ile titriyor şem Pervaneler vecd ile etrafında döndükçe. Bu defterde dorukta her an azalan neşem Derûna yükseliyor hüzün ve gam söndükçe. AFET KIRAT
Kutlarım efendim, çok güzel Saygı hürmetlerimle......
"Gecelerden bir gece zikr ile titriyor şem Pervaneler vecd ile etrafında döndükçe. Bu defterde dorukta her an azalan neşem Derûna yükseliyor hüzün ve gam söndükçe."
dedim:
aşk dönsün pervaneler zikr ile titresin şen şi'r-i afet-i derya yerine gelsin neşen...
harikasın ecem..:) kutladım hayata kattığın eşsiz güzellikleri... iyi ki varsın iyi ki yazıyorsun..:) sevgim saygımla hep...selamlar...
Ne güzel...İnanın çok sevindim... Boşuna hecenin ecesi demiyoruz size.. Bir şair içinde bulunduğu durumu ancak bu kadar güzel ifade edebilir.. Hem de bir dörtlükle.... İmrendim ve kutladım... Selam ve Saygımla...
ANLAM DERYASINDA YÜZEN DÖRT HARİKA DİZE... ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL... HECE ŞİİRLERİ KALEMİNİZDE ÇOK ŞIK DURUYOR... TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT