Ezilmeyi beklerken üstünde demir örsün Olmazı varederim deseler de yalancı Kâlp gözü kör olanlar mısrayı nasıl örsün Benim adım şiirdir çekerim binbir sancı. İmgeyle nefes alır tek avazda çıkarım Görünmez tekmelerle yedi âlem yıkarım. Damlayan gözyaşımla dağları delen benim Kilitli kapıları açarak gelen benim.
Çiçeklerin kokusu çıkar bende ayyuka Yaprağını gömerim kökünü al ederim Kalem kulum kölemdir uydururum hukuka Nefesimle öldürür dilleri lâl ederim. Geceyi kovmak için şimşek olur çakarım Bir çakmak yalazıyla buzdağını yakarım. Gökyüzünü çelikten kafese koyan benim Alevin gömleğini közünden soyan benim.
Sözlükte bulunmayan sözcükler doğururum Filizsiz fidanları uzatırım güneşe Ekmek teknesi ile çığlıklar yoğururum Bazen hüzün veririm, bazen ümit ve neşe. Melânet musluğunu harflerimle tıkarım Zalimin boğazını hecelerle sıkarım. Mancınıkla savrulup atılan taşlar benim Bir dizemle suçlanıp ezilen başlar benim.
Benim suskun seslerin sızılı ayak izi Sabaha düşen gamın çırpınan kanatları Benim kırmızı yapan boyayarak denizi Gölgemde dondururum var olan sanatları. Gelecek zamanlara rüzgârlarla akarım Kırk kıratlık değerde elmas tacı takarım. Suya kılıf dikerek güneşe seren benim Üşüyenin kalbine toplayıp veren benim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ŞİİRİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ŞİİRİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğiniz var olsun.harika bir fonda,harika bir sesten ve yine şiirin sesini dillendiren harika bir şiir dinledim sayenizde.çok çok teşekkürler...selam ve sevgi ile...
Değerli Üstadem, Tek kelimeyle harika şiirinizi defalarca dinledim. Seslendiren de güzel seslendirmiş. Sizleri tebrik ediyorum, selam ve saygı sunuyorum. M. Elmacı-Sinop
Her zaman ki gibi muhteşemdi sevgili üstadem, Duygunun, ritmin ve estetiğin bilgiyle , emekle buluştuğu nadide bir eser daha okudum yetkin kaleminden.Gönül emeğini tüm içtenliğimle kutlarım.Selam, sevgi ve en derin hürmetlerimle.
Çıkmak üzereyken düştü şiir. İyi geldi gece gece. Üzerine başka şiir okumam daha bu gece,günümün şiiridir. Su gibi aktı okurken. Yüreğinize sağlık hocam. Hayırlı geceler. Selam ve Saygımla.