______________Herkes bana takıyor bilmem nedir nedeni ______________Üzdüğüme değer mi bu zavallı bedeni. ______________Sanki ben mi kovmuşum milletin danasını ______________Böyle şiir aşkının satarım anasını.
_______________Sinek küçüktür ama mideyi bulandırır _______________Küçücük beyinlere Afet korktu sandırır. _______________Alırım ilacımı üzerine sıkarım _______________Kızdırmasın kafamı dünyasını yıkarım.
BEZDİM Hecelerin içinde yedi âlemi gezdim Tek bir damla su gibi akmak için gönüle Umut denen lokmayı kaybetmek istemezdim Açmadan soldurmayı reva gördüler güle. Dünyayı yıkıyorken kalk diyen selden bezdim Ben aktım durma sen de ak diyen selden bezdim.
Dediler “ Al heceni kapat hapset süngüle” Tam böyle olmasa da birazcık bunu sezdim “Arkana bakmadan git diyelim güle güle” Yedi başlı dururken kendi başımı ezdim. Çakmağı uzatarak yak diyen elden bezdim At gözlüğü takarak bak diyen elden bezdim.
Belki de çok bunaldım sanırdım tükenmezdim Ceza kestim kendime “Kör tokmakla dövüle!” Fazla ileri gittim elbette istenmezdim Lâyık olmadım dostun sunduğu bu ödüle. Karayken sözcükleri ak diyen dilden bezdim Haksızlığa kul olup hak diyen dilden bezdim.
Sel: taşan ırmakların oluşturduğu durum, mecazi anlamda gözyaşı. Ak: beyaz, akmak fiili El: tutma organı, yabancı Dil: lisan, gönül
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bezdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bezdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes bana takıyor bilmem nedir nedeni ______________Üzdüğüme değer mi bu zavallı bedeni. ______________Sanki ben mi kovmuşum milletin danasını ______________Böyle şiir aşkının satarım anasını.
______________Herkes bana takıyor bilmem nedir nedeni ______________Üzdüğüme değer mi bu zavallı bedeni. ______________Sanki ben mi kovmuşum milletin danasını ______________Böyle şiir aşkının satarım anasını.
_______________Sinek küçüktür ama mideyi bulandırır _______________Küçücük beyinlere Afet korktu sandırır. _______________Alırım ilacımı üzerine sıkarım _______________Kızdırmasın kafamı dünyasını yıkarım. ********************************* SUSMAK BUYSA KONUŞMAK NE Kİ TAM BİR AFET BU AFET GİBİ ZEKİ
Merhaba degerli sairem, birileri sizi kirmis üzmüs. Valla siteye pek giremiyorum ama böyle güzel kalemleri kirmak isteyenler var. Bence bir saire yakisacak seyler degil bunlar. Bence herkez bir sekilde haddini bilmeli. Ilk defa okudum sizi ve cok begendim. Ayrica ugur böcegi de cok yakismis .
Belki de çok bunaldım sanırdım tükenmezdim Ceza kestim kendime “Kör tokmakla dövüle!” Fazla ileri gittim elbette istenmezdim Lâyık olmadım dostun sunduğu bu ödüle. Karayken sözcükleri ak diyen dilden bezdim Haksızlığa kul olup hak diyen dilden bezdim
ablam böyle bir kaleme ne yazıla bilirki ayakta alkışlıyorum her zamanki fevkinde tebrikler...selam ve saygı ilee..
Afet Hanım, İyiki varsınız. Çok farklı, dünyaya kafa tutan, tam benim mizacımı anlatan, bu denli güzel bu şiiriniz için sizi tebrik ediyorum. Alın benden de o kadar. Riyakarlıklara, düzenbazlıklara çal kılıcı varsın gitsin gideceği yere. Selam ve saygımla. Muharrem ELMACI Sinop
Sizi okuyan ve seven gönüller için devam diyorum....Hece yazmak kolay değildir..... Kalemler susmamalı, şiirler özgür olmalı bir kuş gibi.... Tebrikler...Hiciv bile güzel işte kalem mahir olunca! Slm ve dua ile sevgiler.. ESRA
Böyle bir şey işte böyle bir büyü şiir. Böyle bir gücü olabiliyor. Az önce yüreğimi dağladı bir şiir elimle silerken gözyaşlarımı mısralarınızı okurken gülümsedim. Bazen ne çok yakışıyor öfke şiiri. Üstelik böylke sağlam durabiliyorsa yazan kendi dirayetiyle.
Konu nedir bilmiyorum ama sana takanı kendime takmış varsayarım.Gerek edebi kimliğiyle, gerekse gerçek kişiliğiyle, duruşuyla gerçek bir şair ve idolsünüz hepimiz için.
Susmak ! Asla kabul etmiyorum .Bir şairin hele ki sizin gibi bir şairin susmaya hakkı yoktur üstadem.Böylesi gönüllerimize taht kurmuş iken olacak şey mi ?
Bu şiirinizi bir anlık bir ; cansıkıntısı, isyan olarak görüyor sizin gibi bir üstadımızın asla ama asla susmaması gerektiğine dair inancımı tüm içtenliğimle , avaz avaz söylüyorum.
Susarsanız heceler susar ve biz kusursuz anlamlı şiirleri okuyamayız.Meyve veren ağaç taşlanır ama birgün o taşı atan eller kırılır.Sevgilerim güzel gönlünüze.Çok güzeldi,saygılarımla
Yazmasını bilmeyen, almasın hiç kalemi Elin doğruyu yazar, bilir şiir âlemi Biz sizi seviyoruz,defedin o elemi Susmasın kaleminiz,hece öksüz kalmasın.
yıldız toksoz tarafından 1/18/2011 7:22:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mana dolu manzume, sitede marka Kırat Dizeler elmas,zümrüt hesaba gelmez kırat Kim ne derse desinler aklından silip defet Şuarada başkasın, susuşun da bir Afet_____________hisbey
mademki anlaşıılmaz, bir kalemde silinir, mademki şarlatanlar, şair diye bilinir, seni sinir edene, elbet olurum sinir, sana kem söz yazarsa, kırarım bu kalemi...
sana takan sadece fesatlığından takar. ve sana takana takarım. burada bazı değerler varsa varım. buranın harcı ,çimentosu olan kalemler var, birincisi afet kıratlı, gülkurusu rumuzlu şengül hanım, yusuf aydın, sabiha küçütüfekci, makberi, hicran akkaya, erdal dusrsun, lazuşağı, ağyar, m.hümeyra güldallı, elif, bunlar buranın üstadları. mutlaka başka tanıdığım yada tanımadığım üstadlarda vardır. fakat afet kıratlı bir ekoldür. bu bana göre öyle. ve her yazığına göz kapalı imza atarım. saygımla.
serzenişmi değilmi siz okuyan hocalar biliniz fazla dalan en dibinde bocalar evde kuzu kahvede külhanbeyi kocalar ''böyle şiir aşkının satarım anasını'' (pek sevmem ama bu dize alıntıdır)) Afet KIRAT.
içimden bir dörtlük yazmak geldi eğer olduysa tabi
yanlışlarımı söylersen sevinirim hocam
kızdırmışlar hocamı yine ayağa sapasağlam kalktığımda hep yanınızdayım hocam kaleminiz hep dik kalsın..
Geçenlerde Zeynep Süberk ile konuşuyordum ve size ne kadar büyük saygı duyduğumdan bahsettim ona, ben burada yüreğe bakarım, şair geçinen çeşitli turfandalara asla saygı duymuyorum, sizin şiirlerinizde buram buram samimiyet emek ve sevgi var...Hele bu son ''mavi'' şiiriniz inanın mest etti beni, döndüm dolaştım okudum..Siz halıcı kızın düşlerini dokumaya devam edin hep olur mu? Kimseye de aldırmayın, ben sizi çok seviyorum..
Sizi okuyup sevip takdir edenler daha çok sizi üzenlere göre.Bundan emin olun..Hiç kimsenin sizi üzmesine fırsat vermeyin..Dolayısı ile bizi..Her yerde her zaman var böyle kişiler..Allah'a havale edin.O verir cezalarını. Slm ve dua ile sevgiler.. ESRA
Ne olduğunu tam çözemedim ama bildiğim bir şey varsa bilginiz, kişiliğiniz ve duruşunuzla sizin bu siteye çok şey kattığınızdır. Boş verin gerisini. Allah selâmet versin. Selam ve Saygımla.
Kısa ve öz, herkesin alması gereken bir ders. Hocalarımızında dediği gibi; Ben önce edebi yönüne bakarım ve şiiriniz harika. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlıklar olsun.Verilmek istenen mesaji aldım.Siz ne kadar da genel vurgulamış olsanız: Biliyorum ki bu üzüntüde bende tuz oldum.Daha iyi olmanız dileklerimle, sizi RABB'ime emanet ediyor, saygı ile selamlıyorum.
mesele olsa dana,kovmaya ne gerek var el avuç açmış ise,ovmaya ne gerek var bağ bahçe saman dolu,yolmaya ne gerek var sal çayıra hak vere,solmaya ne gerek var yorgun düşmüş bedeni,yormaya ne gerek var )))))
Herkes bana takıyor bilmem nedir nedeni Üzdüğüme değer mi bu zavallı bedeni. Sanki ben mi kovmuşum milletin danasını Böyle şiir aşkının satarım anasını.
Üzülmeye değmez...Siz bu sitenin kraliçesisiniz.... Kıskananlar çatlasın..... Kutlarım...Saygı ve sevgilerimle.......
Herkes bana takıyor bilmem nedir nedeni Üzdüğüme değer mi bu zavallı bedeni. Sanki ben mi kovmuşum milletin danasını Böyle şiir aşkının satarım anasını.
Kısa ama düşündüren dizeler. Yazan yürek dert görmesin.
s(k)ustum meyve veren ağaç..:)) üç günlük dünyaya değmez ne üz ne üzül ecem.. kutladım hayata kattığınız tüm güzellikleri... sevgim saygım selamlarımla...
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 1/18/2011 2:20:46 AM zamanında düzenlenmiştir.