(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreği umman bu kadının.Ve bu kadının ihtiyacı yok bir kaç küçük cesâret söylemine. Azmini, bilincini ve yüreğini kutlamaktan başkası da yakışmaz bize.
Hıçkırmış yürek ucundaki seslem Davetsiz hayali serbeste akan şiire. Haykırmış avama vurgu Silinmiş içindeki rabıta Çekmiş pusatı kalem. Üstadem siz koca alem.......deyiverdim...... Üstade olmak kolay değil, muhteşem bir serbest olmuş gönül akıntınız. Kaleminiz daim olsun. Saygılarımla...
İçimdeki haylaz çocuk asılırdı güneşin iplerine Umuda gebe sabahlar kondururken satır aralarına Kitaplarda yer almayan sözcükler doğururken her şafak vakti Çalıntı zamanlarda kanardı dizelerim Kıldan ince kanaldan akan suya karışarak.
Geriden sekerek gelen zemheri Ve onun dondurması içime işlerken Bir anda kardan taşlar yağdı başıma Ve akların kara çilesi...
Güzel anlamlı idi şiiriniz kutlarım ..Selam ve dua ile..
yine çoşmuş duygu ve düşünceler Afet Hanımcım, söylenebilenler bir yanda daha söylenemeyenlere gebe, derin bir ömrü anlatır gibi, serbeste dönmüşüz bu arada bence iyi de etmişiz, duygu ve düşünceler kalıplar içine sığdırılamaz, yüreğine sağlık, tebrikler.
şiirinize gelince süper bir şiir yüreğinize ve kaleminize sağlık