yemin dudaklarımda rehin günlerim olacak sessiz geçen eşkiya tarihler bin duayla akacak sustuğum birkaç çığlığa seni sıkıştıracağım her boşluğuma ah...
ve düşümde günahsız çocukluğum nefes alacak aşkın düştüğü yerde öldürmeyeceğim sabahla maviyi sakın vurma beni denizlerine gece sakın törpüleme kalbimi sızım gitmeyeceğim kıvrım kıvrım dalgalarına
kendimi sözlerinde dinliyorum bağışlıyorum uzun karanlığa suçumu ne olur öldürme ayazında ezber ettiğin beni güneşimde lal yüreğin ah...
bak bulut sesli zamanın siyah dilinde yağmurum akıyorum buğulu camlarından ve ıssız gölgelerde her iklim köklerinle demleniyorum içim sırlı bekleyiş içim vaktini beyaza bekleyen otogar yalnızlığı gurbetine bulanıyorum kaçıncı kaçışlarına dokunuyorum gel...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşkın düştüğü yerde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşkın düştüğü yerde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bak bulut sesli zamanın siyah dilinde yağmurum akıyorum buğulu camlarından ve ıssız gölgelerde her iklim köklerinle demleniyorum güzel dizeler.tebrikler..
kendimi sözlerinde dinliyorum
bağışlıyorum uzun karanlığa suçumu
ne olur öldürme ayazında ezber ettiğin beni
güneşimde lal yüreğin
ah...
Belli ki ask acisi var birde o ah ah demeler olmasa .....
icindeki huzun oyle derin olmasa .......
yureginize saglik selamlar
ask