Bu sana yazdığım dokuzuncu kitap sekiz yüz kırk yedinci şiir ki sen hala sana yazdığımı bilmiyorsun ve kim yüreğimdeki resim avucumda sakladığım isim görmüyorsun
Lelia !
Her seferinde bu son kalmadı artık tek cümlelik nefesim ve öleceğim diyorum ama gözlerim açık kalacak diye ölemiyorum
Kabul Üç kuruşluk şiirler yazıyorum imla kurallarından habersiz derinlikten mahrum ama sana yazıyorum Lelia bilsen her harfe nasıl yalvarıyorum
Okuduğun kitapların sıradan kahramanlarındanmışım gibi bakıyorsun ya yüzüme alelacele intihara niyetleniyorum
Neden ? diye soruyorsun
Ah Lelia ! kalem işidir onlar düzmecedir yüzlerinin ortasına yerleştirilmiş ıslak dudaklar Bilsen benimkiler bûselerinden uzakta nasıl susuz ve kırgınlar
Önümde birbirine bağlanmış mızrabı kayıp yollar var Avuçlarıma ne olduğu belirsiz notalar koyuyorlar ki her biri tövbesizdir Gel Lelia el açmayı öğreterek tövbe ettir
Gece yarıları yorgun ışıklar kolluk görevindeyken şiirlerle sevişmelerim başlıyor Suç işliyorum Gözaltına sen al beni Lelia çünkü yalnız kalınca mürekkep diye yalansız bir can acıtış düşüyor kelama Adı sancı oluyor sancı şiir Şiir tek başına halden anlamıyor Kokunu sar bileklerime Lelia bilsen sensiz her yan hücreyken ayık gezilmiyor
Gel Lelia !
İstersen kör kurşunlar getir eteklerinde istersen zanlı diye ismimi ver kopardığın çiçeklere Razıyım Yeter ki son yaprağımı düşürme dalımdan ve son sözü okumadan çekip gitme koynumdan
Lelia !
Duvarlara mıhlanan gölgemle konuşmaktan ve her satırın sonunda zülüflerinin kıyısına mezar yeri/mi kazmaktan yoruldum Bilsen acıyarak dokunma diye yanında da ağla/ya/mıyorum
Ellerinden geçtim Lelia gözlerinden de Pencere kenarı da olsa bir mevsimlik yer yok mu yanında ? Yatağına düşen yıldızları bileklerime sürtersin olmadı sırattan kendi yerine beni itersin Bilsen sana olan tutkumu çekinmeden günahlarını bile yüklersin
Yağmur yağıyor Lelia Saçlarından toprak kokusu çıkmadan gitme ve dudaklarıma sus payı bırakmadan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dudaklarıma sus payı bırak LELİA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dudaklarıma sus payı bırak LELİA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaç kırmızı dökündü pazartesi sabahlarına kaç şarkı kaldı dudağımda kaç rayiha parfümünden sıvandı anılarıma.. ne sırata dayandı adımlarım yokluğunda ne derman kaldı haykıracak Araf'ta...
Sairin tutkulu aski bu yine Lelia'ya.. ilk degildi siir ve biliyorum ki son olmayacak da. Dönsün/gelsin diyorum Lelia daha fazla kirpigini saplamadan ruha, yoksa can cekecek duygular satirlarda.
Sevgiliye masumca sitemlerle örgülenen güzel bir sesleniş var şiirde.Serbest şiirlerin çok azını sonuna kadar okurum.Bu şiir güzeldi okuttu kendini.Tebriklerimle...
Her yazdığım son desende,kalemi kırıp atsanda, haberi olmasa da yazılanlardan susturamazsın sen o yüreği...Her hücresinde sevgi var... Tebrikler..Ödüle layık benim kalbimce de...ESRA
İstersen kör kurşunlar getir eteklerinde istersen zanlı diye ismimi ver kopardığın çiçeklere. Razıyım yeter ki son yaprağımı düşürme dalımdan ve sonsözü okumadan çekip gitme koynumdan.
Güzel şiirini kutlarım şair tebrikler.SAygılarımla
Bu sana yazdığım dokuzuncu kitap sekiz yüz kırk yedinci şiir ki sen hala sana yazdığımı bilmiyorsun ve kim yüreğimdeki resim, avucumda sakladığım isim görmüyorsun...
içerik harika yalvarış halinde şiir gel diyen sessiz çığlığın şairini kutlarım
lelia; bu sana yazılan dokuzuncu kitap/sekizyüzkırkyedinci şiirken sen: hala son bulmasını mı arzuluyorsun bu yürek yangınının? şair ölsede şiirleri ölmez oysa! senin için azgın harflere çobanlık yapan şaire, alelade bir kimlik gibi nasıl bakabiliyorsun? ki her bakışında darağacı kuruluyor kirpiklerinden bilmiyorsun! hala sualler mi biriktiriyorsun yokluğunda okunan üç-beş masal kitabından? nereye gitse, ne yapsa her yolu sende düğümleniyor lelia! duyguları sen yığını, acı bir enstürüman çalıyor kulaklarında! sus-pus şehrin sokak lambalarına terk edildiği vakit adı sen olan bir aşk başlıyor şairle şiir arasında! gündüz belki sıradan bir insanken, geceyi suç ve ceza sancılarıyla geçiriyor şair; suç/sen, cezası/sensizlik hala sen hep sen yine sen lelia! bak nasıl RÂZI şair... yalnızlık nöbetleri binbeterdir lelia, şizofren eder adamı! bak yine öldürdün şairi yüzünün kuytusunda.. varlığına ne kadar hasret bırakmışsın ki bu kadar RÂZI olmuş bir nefeslik varlığına..
ŞAİR; hani sırattan itilmeye RÂZIydın! oysa noktayı yine kıpkırmızı koymuşsun.....
"yağmur yağıyor Lelia. Saçlarından toprak kokusu çıkmadan gitme ve dudaklarıma sus payı bırakmadan
en kırmızısından…"
Lelia gece, Lelia bir uzun hece (çünkü adı aşk), Ancak Lelia da bir ölümlü, Zor ona da bu bilmece. Elden ne gelir böyle bir düşün Leliası olduysa, Leila'ya da çok yüklenmemek lazım. Ki bilse onun peşine düşen düşü Daha farklı olur belki her şey...
"Lelia !
Bu sana yazdığım dokuzuncu kitap sekiz yüz kırk yedinci şiir ki sen hala sana yazdığımı bilmiyorsun ve kim yüreğimdeki resim, avucumda sakladığım isim görmüyorsun... "
Her seferinde bu son, kalmadı artık tek cümlelik nefesim ve öleceğim diyorum ama gözlerim açık kalacak diye ölemiyorum.
ki/ geldiğinde bakışlarında gömüleceğini biliyorsun şair .
Kabul, üç kuruşluk şiirler yazıyorum imla kurallarından habersiz, derinlikten mahrum ama sana yazıyorum Lelia bilsen her harfe nasıl yalvarıyorum.
Tesbih yaptım adının başharflerini ,duasın dilimde mihrabım sandığım gözlerinde diz çöküp tevbeler bozuyorum yeniden sana yüz sürmek uğruna..gelmediğin her yolun köprüsünü kuruyorum kelimelerimle ..şiirler biriktiyorum cebimde senli ama senin kokun olmadan .yırtık bir defterin güncesi oluyor tüm doğuramadığım sabahlarım ve koynunda büyüttüğüm aşkın halleri ... Lelia gelmeyen vuslat bitip tükenmeyen hasret .... ......
Tebrikler şair belki yazacak çok şey vardı ya da ben şiire dokunamadım ...
katre_i matem tarafından 3/12/2010 6:32:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ellerinden geçtim Lelia gözlerinden de. Pencere kenarı da olsa bir mevsimlik yer yok mu yanında ? Hem yatağına düşen yıldızları bileklerime sürtersin olmadı sırattan kendi yerine beni itersin. Bilsen sana olan tutkumu çekinmeden günahlarını bile yüklersin.
**SU GİBİ AKIP GİTTİ UZUN OLMASINA RAĞMEN ..BAŞARILI BİR ŞİİR BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM KALEMİNİZİ..ŞİİRLE*
çok beğendim arkadaşım, çooook...
sevgiler...