Kalp tozlu raflara direnen eski aşkla yüklüdür Gözyaşları hamile dünden kalma hamiline
Neden çağrılır adam ya da kalem bir başkası iken yangını çıkaran Güpegündüz vurulan alelacele Kimliksiz haliyle ve çözülmemişken problem kapanmamış yara üstünde...
Değerlemeler -ki ucuzdur !- tekerleme tadında ağzında dolaşır sakat haliyle Genel geçerlerin meşum klasiği adam üzerine çizilir Kırmızı Can havliyle
Bulmaca Tavşan kaç... ama nereye ? Tazı da eklenmişken peşime Adımlarım kısa Ömrüm kadar nafile
Sonbahar sarısı -başka değil- takılar gerdanına yasağı kapatmaz / belirginleştirir ama günah bana yazılır Kapılar bana açılır ve ben Firavunla yan/a/yana...
İdamdır yazılan iki kaşımın ortasına kırılan kalemin can acısı rengiyle ki imzan eksik onay bekleyen celladın melun gözlerinde...
Ser/t/çe ! Basma kendin olmadan çimenlerime ve dilin dolaşırken cümlelerime Kırılır yürekteki camdan ismin ki şehrin ve nefesin de camdan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsimsiz ve saçları soğuk 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsimsiz ve saçları soğuk 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonbahar sarısı -başka değil- takılar, gerdanına yasağı kapatmaz / belirginleştirir ama günah bana yazılır, kapılar bana açılır ve Ben Firavunla /yan/yana... ..... Ben gecikmişim bu şiire usta affola. Derin ve hüzünlü. Yasağı kapatamaz elbette takı belirginleştirmeside öeker insanı. Ki yasakların zaten nefse hoş gelen bir çekiciliği her zaman vardır.Günahların yazılması yasakların aşılmasındandır. Kapıların açılması cezanın tamamlanabilmesi için belkide.(Tevbe yoksa) Ve ne kadar kötüdür firavunla yan yana olmak. Tekrar tevbeye attı beni şiir. Kurtulanlardan ve azaba uğramayanlardan oluruz inşaallah ustam. Selam ve selametle her daim.
Sonbahar sarısı -başka değil- takılar, gerdanına yasağı kapatmaz / belirginleştirir ama günah bana yazılır, kapılar bana açılır ve Ben Firavunla /yan/yana...
Eğdiysen boynunu günaha, katlanacaksın sunulan zamanlara...Basılacaktır topragındaki gölgene, Acıtsa da düşten sonraki düş/üş/ün adı hükümdür...
şairin inkişafı... ve perde de yansıyan şiir,en az cellat kadar mağrur ve emin kendinden. kılıç kesmez bir şiirdir ki;düşüverince,birden bir gönül içre,vurulur tüm bilmecelerin gizi. Musa'nın (a.s) akranı şair acep ne demek istemiştir?
Ser/t/çe ! basma kendin olmadan çimenlerime ve dilin dolaşırken cümlelerime. Kırılır, yürekteki camdan ismin ki şehrin ve nefesin de camdan. Keser dudaklarımı acımadan...
Düşten sonra,prtaya çıkan gerçekler,bazen acımasız oluyor.Çok manalı ve güzel dizeleri.Kutlarım gönülden,puanım tam,selamlar.
selam ve dua ile..