(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsimsiz ve saçları soğuk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsimsiz ve saçları soğuk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sebep söylemeden çekip gidenler geri döndüklerinde yalansız dönmezmiş şiirdostum...yalanın en büyük destekçisi yeminmiş ya....onbin fakir beslense günahı silinir mi ? .... gelmiş gelmesine de senin bedenine ağır gelmiş gelişi... senin taşıyamayacağın biriktirdikleriyle gelmişse eğer, hangi güç yeter ki tek tek affetmeye... yalnız üşümekten morarsa da bedenin, örttürme üstünü günahkara...
naçizane bu da benden ,saygılarımla şair.. kal sağlıcakla...
Yalnızlar için hep soğuktur hava yalnıza bahar gelmez nasılsa... ........Bu yürek titreten mısralara tüm kalbimle katılıyor,gelmeyen baharları beklemekle biten yıllarıma ağlıyorum bende...Slm ve sevgi ile..ESRA
_söylesene sair, onca kalabalik icinde kim yanliz degilki? _yalnizliginda bir rengi var, her seye rahmen yasamaya hakki var, sencede degilmi? ...
siirin ismi, iceriligi hatta yazildigi yer bile cok gizemli sairin kendisi gibi. cözemedim,,, bir dahaki sefere belki ama gizemligiyle yinede 5 puana haketti.
hayır denizlide yaşamıyorum.denizliliyim konyada öğretmenim.tatiller dolayısıyla denizlime gittim.bazı şiirler orada yazıldı.ama mecburi hizmet dolayısıyla denizlimin bazı bölgelerini istedim tayin için.kısmet... gizem ve anlaşılamamazlık... şöyle söylemeli sanırım : ben çok açık konuşan ve direk konuşan biriyim ama insanların o kadar çok gizledikleri var ki benim açıklığımı ve gizlediklerini yakalayışımı kaldıramıyorlar ve kendi gizlerini bana yıkıyorlar... ben tamam derin cümleler kuruyorum ama anlaşılmayacak cümleler değil bunlar en azından anlamadığını söyleyenlere en güzel şekilde açıklıyorum...Hülya hanım anlaşılmayacak bir şey yok emin olun.açık olan herkesle anlaşırım ben :-))anlaşmak istemeniz yeterli benim için.yazınızın tamamını okumadan da hazır cevabım olmaz benim olamaz...dedim ya anlamak isteyen biriyim...cümlelerinizin sonunu beklerim....sizde öyle yapın lütfen...papatyalar....çoook severim ve saçlarını koparanlara kızarım :-)) kabul ettim seve seve...
hayat her zaman istegimiz dogrultusunda yürümez bunu biliyoruz. sebep ne olursa olsun, bazen ayni günde bir kac yerde bulunabiliriz elbette. bende senin denizlide yasadigini bildigim icin biraz 'gizemli' geldi bana siirin yazildigi yer ama amacim kesinlikle seni düsünceye salmak degildi.
sairin gizemine gelince,,, benim gizemden analadigim belki seninkiyle örtüsmeyebilir ve burdada niyetim sorgulamak degildi bana inan. ve bana bile bazen bunu diyen oluyor ama ben sadece gülümsüyorum.
anlasilamamak talihsizligine gelince,,, herkesle anlasan Hülya, olabilirki seninle biraz zorlanacak ama senin simdi bunada bir hazir cevabin vardir eminim. _iste tam burda,,, buydu hakkindaki gizemli sözümün sebebi...
bir tutam papatya ve sevgilerimi yolluyorum,,, kabul et lütfen. :)))
Ben Denizliliyim...Bu aralar sıkça gidip geldiğim için bazı şiirler orada yazıldı...eğer gizemden kasıt bu ise...çok gizemli değilim de sanırım anlaşılmak yönünden talihsizim [sizin için değil hayatın içindeki çokları için söylüyorum.]kabul şiir bu sefer gizemli oldu... şairin kendisinin gizemli oluşunu tam anladığımı da söyleyemem...aşkla kalın...
Yaşamaya hakkı var ama kırdığı omurgamda değil :-)) teşekkür ederim ilginize...
Benim... Kedi... Dört ayak üzerine düşmedi... .......................................... bende insanlarda bu konuda ikiye ayrılıyor hep dört ayak üstüne düşenler,ya da hep düşenler...dört dörtlük yaşamakla üçbuçuk atmak gibi yani...ben 23 yıldır üçbuçuk atıyorum ve bi baştaşına sahip olana kadar da böyle olacak sanırım...gerisi Allah kerim...şiirdi...düşündürdü...ve söyletti...saygılarımla...
bende ilave olarak fon resmi seçimini kutlamak isterim....sevgilerimle