(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelebeğin Ölümü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelebeğin Ölümü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Perdeler açılınca sırlar görünür. Makyaj altı şehir/seyir oluklardan dökülür...
En fazla...
Bir yağmur sonra temizlenir gökyüzü. Avuç içlerinde kalır kelebeğin ölüsü...
Ne Mecnun’un gözleri Ne Ferhat’ın bileği
kurtarmaz
kan rengi yakamozlara düşünce sûret...
perde açılır ve gerçekler gözükür... ne acı......her insan kendine yakışanı seçer ve uygular...yalan insanın kimliğidir...yağmur yağınca evet temizleniyor gökyüzü ....ya vicdan temizliyor mu gerçeği....belki de temizliyordur ....
Ne ilginçtir sevgili Şair dost Ben de bugün YAĞMURDAN ÖNCE adıyla bir şiir çalışmaktaydım Yüreğim beni tertemiz duygularla sevmek gerektiği gerçeğine götürmekte iken şair dostun yolu ilk kez sayfama düştü Benim de yolum bu harika şiire. Hayırda hayır vardır derler . İyi ki de düşmüş Nefis bir şiir okudum Yüreğinize emeğinize sağlık
kir bitmez...haklısınız ...temizlik te biter kir biterse...kıyamettir gelen o zaman...mesele şu galiba : kendi yüreğini kurtarmak...O nun yüzüne bakabilmek için... karamsarlık iyidir gelip geçici ise..kalıcı olmasın "şaire..."
bu yüzdendir bir kelebek kanadına tutunup ötelere gitmek isteğim. her şeyin önce kendini temizlediği ve her sabah kendini doğruduğu yeni dünyaları keşfedebilmek.... bu yüzdendir her güzel şiirin mısralarında okuduğum kadar hızlı düşündüğüm bu şiirde onlardan biriydi... sevgiler saygılar...
Bir yağmur sonra temizlenir gökyüzü. Avuç içlerinde kalır kelebeğin ölüsü... ..... kalır kalmasınada dost. Kir bitmez ne yağmurla ne senin delirmenle. Kendine dersin ne edersen. Sükûnetle kalmak gerek diye düşünüyorum. Selam ve saygılarımla.
dost aynı dilin yolcusuyuz...da şu delirmek kelimesini biraz açmakta fayda var ki yol arkadaşını delirdi :-)) sanma.. deli diyorlar bu gün menfaat elde edecek fırsatı terkedenlere, yolunu doğruya çizenlere değil mi... veli kullara da deli der insan kendi cehaletini farketmeden... değil mi..? sukunet...haklısın...
Haklısında dost. Ben sükuneti alnına değil yüreğine dilemiştim. Ki sükunetle hareket eden yanılmaz düşünerek hareket eder ancak. Ve yana yıkıla devam etmekte iyi ama kara vererek dimdik gitmek delirerek gitmekten iyidir. Tabiki mükafatı veren bilir.(Amenna ve sadakna) Selam ve saygı ile.
bu kadar kir varken sukunet yakışırmı alnıma dost yakışmaz bilirsin... kir büyür ve yıkarak yaklaşır çitlerimize...kaçmak fayda değil...safı belirlemek lazım.çıldırmaksa çıldırmak ki harakete geçirir öfkesi gücümüzü...yola devam yana yıkıla, düşe kalka...mükafatı...verecek olan düşünür ben neden düşüneyim...değil mi...?
Bir yağmur sonra temizlenir gökyüzü. Avuç içlerinde kalır kelebeğin ölüsü... ..........Dün yağmur varmış Konyada...İnş kirli yürekleri temizler...Ama hiç br yağmurun temizleyemiyeceği kadar kirli vicdanlar varsa...Onlar Allah'a yalvarsın artık...Yarama tuz bastınız..Tebrikler...Slm ve dua ile...ESRA
Harikaydı.
Kutlarım.
Sevgi ve selamlar.