yıllardan sonra yüzün pembeleşen bir deniz… mavi dalgalarda beyaz bir sevinç yumağı…
ilk görüşüm seni yıllardan sonra…
kaç yıl öncenin hasretini ve hatıralarını getirdin batık bir geminin? özlem midir terk-i diyar olmuş duyguların artığı yüzünde balık eti kokan yosunlu bir el değmemişlik ve eski sevmişliğimin dirilgenliği…
yıllar… hep aynı dokuları silse de yüzeyimizden tozları kalır geçmiş zamanın yüklemlerinin izleri oturur bellek odalarımızın odağına…
yıllardan sonra unutsam da seni hatırlamasam da hiç iyi ki çıktın karşıma!
yüzün dalgalanan bir deniz şaşkınlık ile eski bir aşkın kesişmesi ve utangaçlığımızdı bunların alt kümesi… gözlerimizde tanıdık bir şeylerin yumuşak tadı göz düzlemlerimizde uçuşan kuşları ilk aşkın ekolojisinin
yıllardan sonra yolumuza devam edip hiç karşılaşmamış ve yüzlerimiz pembeleşmemiş gibi ilerledik sonra… ayrıldığımız gün gibi soğuk bir ifade ve dün gibi yakın bir yabancılıkla güle güle diyerek birbirimize...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Eski bir aşk kesişmesi- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Eski bir aşk kesişmesi- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıllardan sonra yolumuza devam edip hiç karşılaşmamış ve yüzlerimiz pembeleşmemiş gibi ilerledik sonra… ayrıldığımız gün gibi soğuk bir ifade ve dün gibi yakın bir yabancılıkla güle güle diyerek birbirimize...
güle güle...
Yillar sonra ,bir gün karşılaşınca gözler çakışır ilk bakışta solmuş tebessümler kalır hatıralarda son söyledikleri,
yıllar sonra rastladım çocukluk sevgilime/o âşina bakışlar içimi deldi yine....
Yıldırım Gürses üstadımız nurlarda yatsın...rahmete vesile oldun nevzat...
çok hoş bir şiir... henüz çok gençsin..o ekolojik dengeler daha ne evreler atlatacak bilinmez...ama sen hep başarılı ve iyi olacaksın...bundan eminim...
yüzün dalgalanan bir deniz şaşkınlık ile eski bir aşkın kesişmesi ve utangaçlığımızdı bunların alt kümesi… gözlerimizde tanıdık bir şeylerin yumuşak tadı göz düzlemlerimizde uçuşan kuşları ilk aşkın ekolojisinin
Ne kadar gule gule desekte ilk asklarin unutulmazligi vardir acisyla veya tatlisiyla.Guzel siirinizicin sizi kutlarim. Puanlama bana itici geldigi icin kullanmiyorum.Selamlar ve saygilar
yıllardan sonra yolumuza devam edip hiç karşılaşmamış ve yüzlerimiz pembeleşmemiş gibi ilerledik sonra… ayrıldığımız gün gibi soğuk bir ifade ve dün gibi yakın bir yabancılıkla güle güle diyerek birbirimize...
yıllardan sonra yolumuza devam edip hiç karşılaşmamış ve yüzlerimiz pembeleşmemiş gibi ilerledik sonra… ayrıldığımız gün gibi soğuk bir ifade ve dün gibi yakın bir yabancılıkla güle güle diyerek birbirimize...
güle güle...
üstad,yine anlamlı bir şiir okudum kaleminizden.selamlar...saygılar...
yolumuza devam edip
hiç karşılaşmamış
ve yüzlerimiz pembeleşmemiş gibi
ilerledik sonra…
ayrıldığımız gün gibi
soğuk bir ifade
ve dün gibi yakın bir yabancılıkla
güle güle diyerek
birbirimize...
güle güle...
Yillar sonra ,bir gün karşılaşınca
gözler çakışır ilk bakışta
solmuş tebessümler kalır hatıralarda
son söyledikleri,
güle güle...
ELVEDA...
HARİKA BİR ŞİİR TEBRİKLER...