(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ya çok güzeeeeellllllllllllll ben de ilerlemek isterim böyleeeee umarım da olur size BÜYÜKK saygılarımla KÜÇÜCÜK YÜREĞİMLE başarılarınızın dewamını diliyorum we tşk ederim paylaştığınız için bu GÜZELLLLLLLLLLLLL şiiri
şiirlerim ruhumun vicdânıdır bilirsin ne gurur dinler ne de acemi bir riya
Ben tam da burada takıldım ama, Ömer ağabey'in takılma tarzında değil.Takılmak deyimi yanlış oldu, ben orada bir doluya tutuldum.Şiirdi keyifli bir kalemi okudum. Saygılarımla
İlkerpamukcu tarafından 5/26/2009 8:51:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
dedim ki eskimiş bir fotoğrafsın gözkapaklarımda yalankere yalan söyledim mecburen şiirlerim ruhumun vicdânıdır bilirsin ne gurur dinler ne de acemi bir riya
her yerim her şeyim tepeden tırnağa daima sen mühürlü kendimi imzalıyorum sana şiirlerim kefilimdir… .... Vurgun gibi bir finelle noktalanan çok güzel bir şiir. Yrine yakışmış. Kutluyorum şairi. Selam ve saygılarımla.
dedim ki eskimiş bir fotoğrafsın gözkapaklarımda yalankere yalan söyledim mecburen şiirlerim ruhumun vicdânıdır bilirsin ne gurur dinler ne de acemi bir riya
ki ben ayrılıkta bile sensizlikten utanmaya ant içtim ar geliyor yokluğundan düşen sesler ................................... Bu iki dizeye de ben kefilim... Mükemmeldi...
................................. ama sende duraksadım gece şahit hangi gece diye sorma bilemem belki kimsesizlerin o lanet gecesi belki hazan akşamlarının artığı o garip saatlerdir beni sana zıpkınlayan ....................... Şiirinizin bu bölümü bana bir şiirimi anımsattı ; ..................... Hangi geceydi bilmem gelişin İçimde deliriyorken alıcı kuşlar Hiç hesapta yokken gözlerindeki yıldızlar Efsunlu bir şiirle avuçlarında Habersizce okşamıştın saçlarımı Ve mühürlemiştin alnımı Maviyi anlatan dudaklarınla... ...........................
Habersizce gelip, sessizce gidenlere olsun bu şiirler...
Beğenerek okudum şair, seçkiye tebrikler, saygılarımla...
İşte biz bu kadar iddialı ,bu kadar sahipizdir, aşklarımıza,leyla ile mecnun,aslı ile kerem,sevdaları düşer ilk başlarda yüreklere, kavuşulamamışlıktır sevda..............doğamızda olan tüketme güdüsünü umursamadan yeminler ederiz sevdalar unutmamalar üstüne.................tebrikler üstad,çok güzel anlatılmış bir tutku.....
dedim ki eskimiş bir fotoğrafsın gözkapaklarımda yalankere yalan söyledim mecburen şiirlerim ruhumun vicdânıdır bilirsin ne gurur dinler ne de acemi bir riya
her yerim her şeyim tepeden tırnağa daima sen mühürlü
kendimi imzalıyorum sana şiirlerim kefilimdir… _______________
MAnidar ve çok güzeldi şiiriniz,,sevdalar yüreklerde imzalanır...
Değerli kaleminiz daim olsun, günün şiirini ve yüreğinizi kutluyorum,
her yerim her şeyim tepeden tırnağa daima sen mühürlü
kendimi imzalıyorum sana şiirlerim kefilimdir… ŞİİR MUHTEŞEM-FİNAL MUHTEŞEM..GÜNE DE OTURMUŞ ARKADAŞIM..BİZE DE TEBRİK ETMEK KALMIŞ...YÜREKTEN KUTLARIM GÜNÜN ŞİİRİNİ VE DUYARLI YÜREĞİNİ..SEVGİ VE SELAMLAR..
senin adın bal kaymak ben sahipsiz bir sokak çocuğu aşk kınalanmış bir koyun kime kurban kime sefil =================== Bir tutam mutlu azındık dışında bu halk zorlukların karşısına dikilen kule gibi. Aşk tada yaşamda da dostluktada hep böyle .. sıkıntılar sarmış,sorullar sarmalamış...Sanki bir yapay Kader oluşturulmuş. Yüreğinize sağlık
ah o mantık dediğin geçersiz senet aşk tüccarı kalbimde makbulüm müdür?
BURASI NEDEN VAR İLLAKİ SÖYLENMEK İSTERCESİNE... zaten yetiyor hele finale doğru yakıyor kavurup geçiyor ortlığı, gerçekten güzel bir şiir, bence, ama bence, şu belirttiğim mısralar işi bozuyor.
Önce şiirin üzerinden geçerim öylesine, bakarım ayağım bir yere takılıyor mu diye. Mesela "de-da" bağlacı bulunma hali eki olarak yazılmış ise , yani bitişikse, tökezlerim;ya da bunun tam tersi durumunda... Hele ki "ki"aitlik ekini bağlaç olarak kullanıldığı; ya da bunun tam tersi durumunda yüzüstü düşerim. Eğer sonuna kadar geldiysem tökezlemeden, içten içe sevinirim yeminle. Çünkü, şiirde buna benzer yanlışlıkları klavye hatasına bağlamak tam bir saftirikliktir. (Bir de güne gelmiş ise o tür şiir yazan adına da seçen adına da üzülürüm elbette.)
Bu şiirde de başladım yürümeye, sağ salim geldim sonuna dek ve sevindim. Sonra okudum tekrar. Zevki ve keyfi yaşadım. Şiir budur işte dedim. Nezaket gereği değil, isteyerek ve severek birkaç satır yazmak istedim. Elbette yürekten tebriklerimle...
Değerli hocam inanın ki kuru bir tebrik bile yazsaydınız çok mutlu olacaktım.Çünkü bir üstâdı sayfamda görmek bana gurur verir. Şikâyetçi olduğunuz bölümlere kesinlikle katılıyorum. Ben de bu konuya dikkat eder ve şiir ya da yazılarımda bu hatayı yapmamaya çalışırım.Önemli olan -de,-da ve -ki ek ya da bağlaçlarının nasıl kullanılacağını bilebilmektir. Böyle bir durumda hata olursa da aceleye geldi diyebiliriz sanırım. Fakat nadiren olması koşuluyla...
Hocam ne kadar teşekkür etmeliyim bilmiyorum gerçekten. Ziyaretiniz fazlasıyla onurlandırdı. Her cümleniz ve hisstettikleriniz için sonsuz teşekkürlerimle...
içinde sevgi ve hasretin yoğrulduğu mühür sahipsiz belki de istenerek verilemeyecek bir mektuba basılıyor mektubun adresi aşk gönderenin imzası şiirde saklı....
O tertemiz yüreğin yok mu ablam...işte o çok büyüüüüük ve çok büyüüüüüük...Bu büyük yüreğe saygıyla eğiliyorum. Hep yanımdasın. Ne kadar teşekkür satın alsam ya da bulsam bir yerlerden karşılamaz yakınlığını...
İyi ki varsın ablacım... TEŞEKKÜR VE SAYGILARIMLA...
sen eskimiş bir fotoğrafsın avuçlarımda ben nice senler biriktiren kalın bir albüm
sizin şiirleriniz bir başka,farklı bir dizeyi okurken arkadan gelen dizede ne olduğunu kestiremiyorum çok güzel olmuş şiiriniz emeğinize ve yüreğinize sağlık saygılarımla
Hani Kaçkarlar'ın doruklarında buzul gölleri vardır irili ufaklı ve kimseler bilmez onları fotoğrafçılardan başka..sadece poz verirler ve kimse dokunmaz yalnızlıklarına... işte ben bu ara öyleyim; PAYIMA SENSİZLİK DÜŞELİ...
Sayın Eroğlu sonsuz teşekkür ederim yorumunuza... Daha önce de ilettiğim gibi şiirlerimde aksamalar, hatalar, durağanlıklar vb. gördüğünüzde acımadan eleştirebilirsiniz. Sizin gibi üstadların eleştirilerine de ihtiyacım olmalı bazen. Çünkü doğru ve iyi şiire ulaşmak böylelikle mümkün...
iyi ki varsınız...teşekkür, saygı ve sevgilerimle...