(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taranmıştı harflerin saçları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taranmıştı harflerin saçları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uykusuzluğuna sebep olmasın diye taradım harflerin saçlarını tek tek... mecbur kaldığımda konuşmaya... .... Yalnızlık ne kadar zor değilmi şair. Harflerini bile konuşturusun kendi kendine yetmez onlarla da konuşursun. Ama yalnızlık güzeldir aynı zamanda kendinide dinlersin bu arada. Yüreğin ne der dilin ne anlar yada anlatır sana. Tartarsın bir zaman, bazen gün doğana kadar sürer bu ama farketmezsin bile. Dost çok güzeldi. Çok beğendim.Kendimi buldum şiirde. Selam ve saygılarımla.
Hep böyledir bunlar üstad, müsveddesini muteber bilirler sevdanın bile, aslına gelip omzunu ıslatana kadar ağlarlar ve derler ki "al bu acılı yüreğimin başını biraz da sen okşa, hadi buna mecbursun dostlar böyle günler için değil midir!! ".... ama bilmezler ki asıl böyle zamanlarda dosttur çekip giden, asil aşktır ona omuz veren ...
omuz dolusu ağlayanın gözlerine bakamadan ensesine gömülen nefesimdi aşk aslında... bendeki aşka müptela oluşumdandı suskunluğum . bitmesin isteyişimdendi içimdeki sevda, her daim kırmızı kalmalıydı ondan alamadığım güllerin rengi.... biliyorum ki aşk aşikar olduğunda ömrü çok kısa.. Bilmem anlatabildim mi?
martılarım uçarlarken bir koydan bir koya muhteşem bir şiir görmişler sonrasında süzülmüşler sayfanıza çağırdılar çığlık çığlığa koş gel koş gel diye bende soluk soluğa koşup geldim işte ....imge yoğunluğuna doyamadım su gibi içtim şiirini ağzımda buruk tatlarla sayfandan havalanmadan önce zeytin kokan akşamlardan topladığımız kekik uğultularına bulanmış papatyalarımızla gelinciklerimizi döküyoruz sayfana ki sayfan buram buram mizler gibi koksun diye...sende zahmet olmassa bir tas su dök arkamızdan bir daha dönmek adına...sevgiyle kal ustaaaaaaaaaa
Cümleler,
canını acıtmasın diye
gözlerimle konuştum...
Gidip
başka iklimlerde nefes alıyordun.
Günahlarını
sineme kusuyordun.
Yanlış adresi yakıyordun...
Uykusuzluğuna
sebep olmasın diye
taradım
harflerin saçlarını
tek tek...
mecbur kaldığımda
konuşmaya...
Kibrit oyuncak değil / di...
Şimdi
sesimi de...
nefesimi de...
-ki severdin hissetmeyi boynunun kenarında-
kaybettin...