Gözlerinden ocağıma düşen kıvılcım uykularımı yakıp göz bebeklerimi avucunda gizleyen Tarihi geçmiş çiğ damlası gülün yanağına ter dökülür sızım sızım dikeninde yıkanır kanım...
Zülüflerinde vedaların soğuk nefesi Isınmıyor yangınların içinde şakaklarım sol yanım Boğazımda bıraktığın kırk düğüm karışan adreslerimin suçlusu Afaki sorgularla bulunmaz uçları Adım karışır beynimde adının karıştığı iklimde...
Tercümesi yok kelimeler senden geriye kalan Yük ki dağlarım titrer efkarından...
Duraklar eskidi gidenlerin ardından Küçük küçük adamlar döküldü de yüzüme temizlendi sokaklar Selâlar çağrılırken boğulmuş tenime romanlar dizildi raflara içinde didik didik sen aranmış Şiirlerin sonunda bırakıldı tuttuğum nefesler üstü başı parçalanmış...
Adı batsın bu tek hecenin Misinanın ucunda dökülsün yaldızları senden sonra Bahar diye çekmek içime seni hayal hafakanlar çökmeden gırtlağıma....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahar diye çekmek içime seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahar diye çekmek içime seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tercümesi yok kelimeler senden geriye kalan, yük ki dağlarım titrer efkarından... .... Ayrılık varsa serde dağlar da titrer efkarından yüreklerde. Güzel ve hüzülü dost. Selam ve saygılarımla.
kitaplarım, kelamlarım, dillerim didik didik, pare pare. mecalsiz lisanım.. zaten konuşacak bi şeyim kalmadı. senden sonra.. sonran, senden daha beter. sen olmasaydın, belki öncede kalırdım.
Adı batsın bu tek hecenin, misinanın ucunda dökülsün yaldızları senden sonra... Bahar diye çekmek içime seni, hayal... hafakanlar çökmeden gırtlağıma....
Duraklar eskidi gidenlerin ardından, küçük küçük adamlar döküldü de yüzüme. temizlendi sokaklar selâlar çığrılırken boğulmuş tenime. Romanlar dizildi raflara içinde didik didik sen aranmış. Şiirlerin sonunda bırakıldı tuttuğum nefesler üstü başı parçalanmış...
Kutlarım Razı.... Yüregınıze saglık anlamlı ve güzeldi. Sevgiyle dua ile...
DİZİLLERİN GÜZEL ELİNE GÖNLÜNE SAĞLIK KUTLLARIM