(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinmedi değil mi, sancıları uğruna ve acılarının hatırına gebe kalınan ve yarınlara ölü ah'lar olarak doğacak ümitlerin feryadına düşen ağıt!... Beklemeyi gözcü bıraktın sokaklara da, karanlığın sövesine yaslanıp anahtar deliğine dayanıyorsun bir tutam ışık sızsın diye yüreğine... O ışık ki olmamışlıkların utancından ağarmış olsada, zemheri sessizi ve donmuşluk çığlığından başka bir şey olmayan yüreğin bu alacalığa fit oluyor değil mi... Ayaz düşmüş bakışlarının ertesine baharları teğelliyorsun ama, bir eylül hazanında kaldırımda yatıyor yaralı güvercin, gözlerini gözlerine direkliyerek... Bir hışımla kedi keçiyor kanatlı yüreğin yanından ve sen teleşlanıyorsun... Telaşlanma aziz dost; kedi ağzında gerçekten ölmüş yavrusunu taşıyor ve kuşun gözleri halâ senin gözlerinin kan çatlamışlıklarından medet imbikliyor... Ağrını kesme, acının üzerine acılar koy ki, aşk kapında divane olsun... İstersen davet etme içeriye ve ağla sabaha kadar duvar soğukluğunda ama bırak aşk kapında dursun... Kal sevgilerimle...
Seyrettiğin filmin sonu istediğin gibi bitmedi ki tırnaklarına aseton döküp yaktığın düşler, geri deldi çamurlu ayaklarıyla. Ağ bağlamış köklerini havalandırmak için ve karanlıkta öpüşmek utangaç sevgililer gibi...
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Ben demiştim kelebeklere dokunabilenler hiç bir sona aldanmaz diye..... neyin sonu demiştim "şiirin" demiştin bak sonu gelmiyormuş işte... Kelebek kanatlarının tozu dökülmemiş meğer, bak gördün mü can havliyle bir kez daha çırpmış kanatlarını....
Seyrettiğin filmin sonu istediğin gibi bitmedi ki tırnaklarına aseton döküp yaktığın düşler, geri deldi çamurlu ayaklarıyla. Ağ bağlamış köklerini havalandırmak için ve karanlıkta öpüşmek utangaç sevgililer gibi...