Yaşım kaç benim sayılmaya değmemiş / el sürülmemiş Kaç yazgı geçti ilk ağlamamdan ve ayrılalı annemin göğüs ucundan ?...
Kaçtır okuduğum kitap sayısı sonlarında sayfa elleriyle uçurumlardan atıldığım Dostoyevski, Tolstoy... göz bebeklerimde asılırken ?...
Kaçtır düştüğüm salıncak sayısı ayaklarının dibine yara bere içinde gülmeyi unutmuş tozdan yüzümle ?...
Kaçtır vurulduğum türkü sayısı noktasından virgülüne günün her vaktinde bağlamanın keskin tellerinde mızrap çizikleriyle ?...
Kaçtır yargılandığım idam sayısı kırılan kalem sancısı ? Kapanan gözlerimin kadersiz ağlaması hücre duvarlarının rutubetli teninde ?...
Kaçtır gönderdiğim dua sayısı kabul edilmeyen cümleleri telaşlı görüntüsü dağınık gelip üstünü başını hazırlamadığın saçlarını iki yana taramadığın ?...
Kaçtır çizdiğim resim sayısı yokluğuna dair pastel hüzünlerle ayrılık karası... melankoli kırmızısı... çürük sarısı... gökyüzüm de matem havası ?...
Kaçtır eskittiğim kaldırım sayısı seni aradığım yosma taşlarında ayak izlerine birbiri ardına sigara bastığım yüreğimi mazgalında bıraktığım ?...
Kaçtır giremediğim deniz sayısı dibinde s/aklandığın bulamadığım inci tanesi ya da kuşlara kanıp kanatlarını baharlara açtığın ben vedanın öksesinde kangren debelenirken ?...
Kaçtır bitiremediğim oyun sayısı her dem ebe kaldığım yedi kiremit gibi yaka paça dağıldığım sevdanın ellerinde ?...
Yaşım kaç benim ? Kaç canım yandı sensiz ömrümde ve kaç adım kaldı kıyam-ı mahşere ?...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAÇ CANIM YANDI BENİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAÇ CANIM YANDI BENİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiiriniz oldukça hüzünlü okurken daldım gittim... kendimden buldum belki birşeyler... özellikle final çok etkileyici... tebriklerim çokça... sağlıcakla...
???