(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Basit Kelime ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Basit Kelime ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne sevdim gönülden Nede sevildim bu yüzden. kap kara bir şeydim kendim ce Yaşadığım,yaşayacağım her şeyde. Neden bu kadar kalpsizdim bilmem Sevene hiç güvenemedim nedense Sevda şarkılarına güldüm kendimce. Anlamsızdı,boş bir şeydi Vakit harcamak gibi Zamanı kurşunlamak gibi.
Sevilirsem bir gün Ve seversem... Yine gülüp geçeceğim yüzüne. Sevdanın iplerini alıp elime Sürüyeceğim bir yerlere.. Ama sevmeyeceğim Sözümden asla dönmeyeceğim. Yediğim kazığın adına Seni seviyorum demeyeceğim...
ifade edilse bile sevginin ve hüznün derinliğini ancak seven yürek bilebilir... tasvirinde,hayal gücünde sevgiliyi tanımlayabilen ve ona der,n manalar yükleyen hep o cefalı yürektir...
yinde denmeli arada insan boşluğa olsa da "seni seviyorum "demeli... sevgilerimle kardeşim...
budur....... demişsin bile sevgili şair.. o kadar çok kaybolmuşsun ki o demelerin içinde...öyle demlenmiş ki sevdan öfkelerinde ...uyan ve bak.. üzerine de bir sigara yak...düşünme zamanını geçmiş bu sevda...tek çaresi yşamak...
çiçek açmış Faik öfkeleri...yeşermiş sevgiden yana isyanlar...aydınlık bakıyor Faik gözleri...
çok şiirler çıkacak bu aydınlıktan...
harikaydı Faik...rastgele ... sevgiyle ve aşkla kal...
bak sen...))) nedendir bu direniş)))evlat...hissettiğin hiç bir şeyi erteleme... sana ana nasihatı... benim yaşıma geldiğinde duvar bile bulamazsın kendini çarpacak...))) demir tavında dövülür... beş duyuya hitap elzemdir... kal sağlıcakla... sevgi selam ile...aşk daim olsun...CG
sinsice pusuya yatmış aşk etkinliklerinin papatyaların insafına bırakılmış olması ne acı...
aşka icerlendim...
'sen kısaca fd
ben ise uzun uzun söyleyebilirim seni sevdiğimi'