(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
pire şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
pire şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Galiba pire devenin değil aşkın yükünü taşıyamamış. Aşk bu karanlıkta yanan, yandıkça eriyen, eridikçe biten karanlığa mahkum beyaz bir mum, Umarım hasret çölünüzün sıcağında tüm pireler kavrulur.Kaleminize ve yüreğinize sağlık
ressam78 tarafından 12/13/2008 1:22:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
pirelerin ve develerin aşkı haa..! pire bir uğraştı iki uğraştı üç uğraştı ee ..ne de olsa deve ..! develiğini yapacak pire de bu aşktan pirelendi baktı ki bu deveden hayır yok..! pırrr uçtuuuu....!
harikasın...kutlarım kedi kız ... sevgim saygım sonsuz kere...
aşk, gerçeği bulmaktır. kendinden vazgeçebilmektir. bu anlamda aşk pireyi deve yapmıyor, kaldı ki; her aşk eşittir ve bizdir, ikiden birdir kendi içinde.
buna hiç kanmadım. bizim karadenizde bir deyim var kulağımın arkasından selam...diye... aynen öyle olmuş ama hoş olmuşl saygılar şairem... sevgilerdesiniz...
Aşk bu karanlıkta yanan,
yandıkça eriyen,
eridikçe biten
karanlığa mahkum
beyaz bir mum,
Umarım hasret çölünüzün sıcağında tüm pireler kavrulur.Kaleminize ve yüreğinize sağlık
ressam78 tarafından 12/13/2008 1:22:14 AM zamanında düzenlenmiştir.