🇹🇷 Haddi aşmayın dedik; tahrik etmeyin Türk’ü Zaaftan sayılmasın Yûnusça vakar bizde Milletimi tarife tanımlar naçar, çünkü; Damarlardaki o kan, çok farklı akar bizde!
🇹🇷 Söz konusu onurum; hilâlim, vatan ise Feda olsun yoluna; bedeli bin can ise Haksızlık karşısında, taşan heyecan ise Öfkemizin ateşi dünyayı yakar bizde
🇹🇷 Âtiye uzandıkça mazimden şanlı izler Ne hedeften şaşarız, ne düşümüz tökezler Bir karınca incinse yaşla dolan o gözler Çakallık sezdiğinde bozkurtça bakar bizde
🇹🇷 Belki bazen bir süre hesabım yarım kalır Lakin ne vazgeçerim, ne gayretim azalır Demiral’ın yerini nice Arda’lar alır O meşin yuvarlağı doksana çakar bizde
🇹🇷 Ukteyken içimizde Osmanlı’dan bu yana Berlin seferimize boyun eğdi Viyana Attığımız o goller mesajdı anlayana! Anlamayan, sadece biraz can sıkar bizde.
🇹🇷 Üzülmeyin çocuklar; az gelir bir "aferin" Müjdesini verdiniz âtîdeki zaferin Namerde baş eğmeyen başı dik her neferin Göğsüne bu milletim madalya takar bizde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAN FARKLI AKAR BİZDE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAN FARKLI AKAR BİZDE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz öyle bir milletiz ki hep beraber ağlar hep beraber güleriz hedef bellidir oraya varana dek sürecek bu kutlu yolculuğumuz dost içinde derin vurgular içeren çok harika bir gönül sesiydi kutlar esenlikler dilerim...
Üzülmeyin çocuklar; az gelir bir "aferin" Müjdesini verdiniz âtîdeki zaferin Namerde baş eğmeyen başı dik her neferin Göğsüne bu milletim madalya takar bizde
Bu dizeler, gelecekteki zaferlerin müjdesini veren ve onurlu bir duruş sergileyen her bireye, toplumun takdirini ve övgüsünü ifade ediyor. Şiir, zorluklar karşısında yılmayan ve onurunu koruyan kişilere, hak ettikleri saygı ve takdirin verileceğini vurguluyor.
Kaleminizin daima güçlü, yüreğinizin ise dertsiz olması dileğiyle.
🇹🇷 Üzülmeyin çocuklar; az gelir bir "aferin" Müjdesini verdiniz âtîdeki zaferin Namerde baş eğmeyen başı dik her neferin Göğsüne bu milletim madalya takar bizde
Hislerimize tercüman olan duygularla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Maalesef futbolu art niyetli siyasetlerine alet ettiler, karambole gelen bir gol her şeyi altüst etti keşke bir galibiyet olsaydı en iyi cevap olacaktı ama iyi oynadık en azından, hayırlısı olsun. Sonsuz selam, duâ, sevgi ve saygılarımla. Allah'a emanet olun. Sağlıcakla kalın.
Hoş geldiniz Şükrü Hocam. Gönlümüzdeki burukluğu, gözlerimizdeki nemi, dil ucumuzdaki "keşke"leri önlemekte zorlansak da;
İkâmet ettiğim Berlin'de on binlerce Türk'ümün türküleri, şarkıları, marşlarıyla coşan, ana caddelere taşan o kalabalıkların bize, milletimize yaşattığı mutluluk ve onuru hiç bir şey gölgeleyemez... gölgeleyemedi.
Yarım kalan bir destanı, bu destanı tamamlarız inşallah.
Bu vesileyle; sporun siyasetle iç içe olduğunu, savaşın farklı bir cephesinin bulunduğunu, düşmanlarımızın sadece sınırlar ötesinde değil, içimizde kümelendiğini; galibiyetlerimizle nasıl kahrolduklarını da bir kez daha görmüş olduk.
Güzel yorumunuz için teşekkür eder, huzurlu günler dilerim.
Yine nefis bir şiirle tam bir gavurca taraf tutan UEFA' ya 'da tarihten kalma renkli bir fotoğrafla haddini bildiren bu ihtarnâmenizi büyük bir haz ve düşünce yoğunlığuyla okudum. Haklıya hakkını vermek gerek, gerçeğinden hareketle ayrıca değerli bir uyarı niteliği taşıyan bu ihtarnamenizi candan tasvip ediyor ve alkışlıyorum. Sağlık ve huzur duâlarımla gözlerinizden öpüyorum Sevgili Mecit'çiğim. Selamlarımla Allah'a emanet kalın. (Aksakal)
Benim icin yine Türkiye kazandi Verilmesi gereken mesajlari önceden verdik Kazansak da kaybetsek de biz hep Millilerin bizim cocuklarin yanindayiz Güne aday bir şiir Eyvallah abi Saygimla
🇹🇷 Haddi aşmayın dedik; tahrik etmeyin Türk’ü Zaaftan sayılmasın Yûnusça vakar bizde Milletimi tarife tanımlar naçar, çünkü; Damarlardaki o kan, çok farklı akar bizde! Mecit Aktürk
Değerli yürek Mecit hocam hoşgeldin Muhteşem eserin milli takımımıza Bir lütuf gibi değerli inci tanesi 🇹🇷BAYRAĞIMIZ🇹🇷dalgalandı ya cihan da Bu bile bizleri onurlandırdı Her daim başarılar diler Güçlü yüreğine sağlık hocam Yüreğinden huzur eksik olmasın İnşaAllah Saygılarımla sağlıcakla Mutlu pazarlar diler Selametle kal hocam 🙏👏
Milletçe bir kez daha, sporla siyasetin iç içe, etle tırnak misali olduğunu gördük. UEFA'nın haksız kararı ve ayak oyunları işimizin kolay olmadığını gösterse de; Davası Hakk, ülküsü olan necip milletimin yılmak gibi bir lüksü yok elbet.
Onursuz bir galibiyettense, onurlu bir yenilgi zafer sayılır.
Onurlu bir galibiyet zaferimizi perçinler, muazzam olurdu.
Aslan Türk çocukları.
İnsanlar bir çok şeyin farkına vardı.
Tarihi bilseler keşke.
Türk'ün dünya kurulduğun dan beri var olduğunu.
Kutluyorum selamlar saygılar sunuyorum üstadım.