(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** Enkazlar Üstünde *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** Enkazlar Üstünde *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zamanki gibi gıpta ederek, lakin daha fazla utanarak, kıymetli ağabeyim kalemine, yüreğine sağlık. "Asrın müslümanı "yaşayan ölü" Maalesef gerçek tespit, tam tespit. Yaşayan ölü gibiyiz, yaşarken ölmek nefsi öldürmekti ama biz insanlığımızı ve insanları öldürmeyi öğrenmiş durumdayız. ( insanlık dışı olan suçlara karşı durmuyorsak ortağız) Hissettiklerin ve yazdıkların her zaman çok değerli ve kıymetli Can ağabeyim.
ALLAH böyle şiirler yazdırmasın demeden edemeyeceğim.
Âhreti düşündük tadımız kaçtı Sayılı gün dedik gelenler göçtü Boş ver aman diye ömrümüz geçti Yele yele gidiyoruz cennete
Derdi çok olurmuş her zaman merdin İşleri rast gider diye namerdin Paranın şöhretin içine derdin Âlâ âlâ gidiyoruz cennete
Yetime öksüze tebessüm çoktu Olanımız yedi olmayan baktı ALLAH'tan korkmayan ölümden korktu Bile bile gidiyoruz cennete
Yasak da lezzet var tat tuz yok az da Helal bir büyüktü, gözümüz yüzde Haram, günah, zina hepsi var bizde Güle güle gidiyoruz cennete
Ellerinden öpüyor selam, saygı ve hürmetlerimi sunuyorum ağabeyim.
Hislerime tercüman olan şiiriniz için Allah sizden râzı olsun inşallah. Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Artık sözün bittiği yerdeyiz, özellikle müslüman milletler uykuda olduğu sürece zulüm bitecek gibi gözükmüyor, Siyonist sadece güçten ve zordan anlar, Cenab-ı Hak İsrail'i ve tüm destekçilerini azgın kavimler gibi helâk eylesin inşallah. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Sizin, dolayısıyla insanlığın utancını, acısını ironik olarak ve kusursuz biçimde ifade ettiğiniz için sonsuz teşekkür ve saygılarımı iletiyorum. Üzülmekten başka bir şey gelmiyor elimizden ne yazık ki… Bazen keşke Naziler tamamen Yahudi ırkını temizleseymiş diyecek kadar üzgünüm.
Değerli bir kalemsiniz, başarınız beklenmeyen bir durum değildir, hemen her şiiriniz güne aday olabilecek güçtedir. Devamını dilerim. İyi bayramlar diliyorum insanlığın duyarsızlığı yüzünden kutlamak içimden gelmese bile. Saygı ve selamlar.
tartışmayı uzatmamak için diğer yorumu sildim özür dilerim.
Haksız itham, eleştiri ve polemiklerden usandığınız için silmeyi uygun gördüğünüz eleştirinizi özelden gönderme nezaketiniz için teşekkür ederim Afet Hanım.
Şiirlerimin altında eleştirilerini esirgemeyen değerli dostlarıma en ufak bir saygısızlığı kabul etmem... edemem.
Müsadenizle teşekkürümün ifadesi olarak -sildiğiniz o eleştirinizi, ikazınızı- buraya alarak sayfamı süslemek isterim.
"Belki de haddim olmayarak size bir önerim olacak. Şiirde (!) işaretleri gereksiz kullanımdır onları kaldırmalısınız. Amacını biliyorum ancak şiiri okurken o işaretler kullanılmıyor, aslında özellikle hece şiirinde noktalama yoruyor okuyucuyu. Çok gerekmedikçe kullanmamaya gayret gösterin. Zaten bu şiiri okuyan neyi nasıl ifade ettiğinizi anlayacaktır, anlamayacak olanlar da zaten okumuyorlar.
Değerli bir kalemsiniz, başarınız beklenmeyen bir durum değildir, hemen her şiiriniz güne aday olabilecek güçtedir. Devamını dilerim. İyi bayramlar diliyorum insanlığın duyarsızlığı yüzünden kutlamak içimden gelmese bile. Saygı ve selamlar.
Bu yoruma 3 cevap yazılmış.
Türk Kızı(Emine Sezek Akb 19 Haziran 2024 Çarşamba 12:08:39 Anladım bizler Türkçe konuşurken siz hangi dili konuşuyorsunuz bunu anlamakta çok zorlanıyorum ...Sizin konuştuğunuz dil dünya konuşma dilleri arasına giremediği için çok üzgünüm...
... Afet İnce Kırat Afet İnce Kırat 19 Haziran 2024 Çarşamba 11:31:31 Emine Hanım anlamadığımı söylemedim gerçekten okuyan zaten anlar dedim sadece şiir açısından söylemiştim. Bir sefer ben size takıldım siz de şimdi bana takıldınız ödeştik. Düşüncemiz farklı, dilimiz farklı, şiir tarzımız farklı uzak durmamız birbirimizden daha hayırlı olacaktır. Düzenle
Türk Kızı(Emine Sezek Akb Türk Kızı(Emine Sezek Akb 19 Haziran 2024 Çarşamba 09:50:12 İnsanlığa Rab tarafından uyarıcılık lütfu geldiğinde ünlem işareti bırakır müslüman bunu anlar fakat Afet Hanım !Bunu neden anlayamadınız !"
Bu vesileyle; Sayın Emine Sezen Akb Hanımdan üslubuna dikkat etmesini, zorlanıyorsa, sayfamdan uzak kalmasını rica ediyorum.
Anlamakta zorlanılır düşüncesiyle gerekli gördüğüm ünlem işaretlerini, ikazınızı dikkate alarak çıkaracağım.
Tekrar teşekkür eder, hayırlı günler dilerim Afet Ablam.
Misafirlerimi ağırlama telaşından siteye ancak girebildim. Sildiğinizi belirttiğiniz yorumunuzu görmedim.
Tanışma onuruna erişmesem de, nitelikli şiirleriniz ve yorumlarınızdan sizi tanıdığımı düşünüyorum.
Niyetinizin güzelliğinden emin olduğum için; görmediğim ifadelerinizin altına dahi gözüm kapalı imza atarım.
Sizi biraz tanıyan; her övgünüzü nimet, eleştirinizi ganimet bilir.
Bu yorumda ganimet faslı es geçilmiş olsa da, teveccühünüz için çok teşekkür ederim.
Bu vesileyle; bir şiirimin altına yapmış olduğunuz güzel bir yorum sebebiyle, değer verdiğiniz bir dostunuzdan maruz kaldığınız kırıcı ifadeler nedeniyle; şiirlerinizi sessiz okumayı tercih ettiğimi bilmenizi isterim. Ki, kırıldığım sanılmasın.
Sitede ve gönlümüzdeki yeriniz ve değeriniz her daim bakidir.
kula kulluk inancı ile islam toplumları hiç bir yere varamaz bu toplumlar allahın yoluna dönmeli hemen şimdi yoksa kula kulluk ederek yerle bir olacaklar bu anlamlı şiiri kutluyorum
Değerli Mecit bey Üstadım.. Aynı hissiyatı duyuyoruz da, malumunuz kahrımızı içimize atmaktan başka bir şey gelmiyor elimizden.. Hiç olmazsa zamana şahitlik yapacak şiirleri yazmak da büyük iş aslında. Saygılarımla kutluyorum kaleminizi ve engin yüreğinizi. Allah razı olsun.
Aynı duyguları yaşıyoruz sevgili Mecit'ciğim. Rahmetli Mehmet Akif Çanakkale Destanında aynen söylemişti" Medeniyyet dediğin, tek dişi kalmış canavar..." aynen tümü böyledir. Rab'bim ellerine başka fırsatlar vermesin. Ancak biz dahi birkaç palavra sıkmaktan başka tek bir şey yapmadığımız gibi; İsrail'e savaştan önce ticari eşya, savaşla birlikte demir, çelik ve her türlü yakıtı taşımak rezilliğini gösterdik. Oysa İsrail'e karşı çıkmaya öncülük yapmaktan çekindiğimiz gibi, öncü olmamızı isteyen ülkelere de sırtımızı döndük. Araplar ise çıkarcılık ruhuyla tarihten bu yana kendilerine de, bizlere de hap hıyanet içinde bulunmuşlardır. Rab'bim iyi yüreklilerin duâlarını imdatlarına ulaştırsın. Gözlerinizden öpüyorum, Allah'a emanet kalın. Zamanın hayır, bereketi sizinle olsun. (Aksakal)
Bugün bir gazete manşetiydi. Üstünde ise buraya aldığım bu resim.
Bakışlarımı uzun süre alamadım bu manzaradan.
Utandım;
İnsanlığımdan Müslümanlığımdan!
Bir vahşeti uzaktan seyretmek ve çaresizlik ne acı.
Tek tesellim henüz hâlâ utanma duygumun körelmemiş olması.
Çok vahşete tanık oldu insanlık tarihi. Böylesi pek nadirdi(r) muhtemelen muhterem Enver Ağabeyim.
Hitler'e rahmet okutacak türden bir zalimlik bu!
Kimse bize Batının medenîliğinden bahsetmeye İnsan Hakları dersi vermeye kalkmasın. Bir avuç Gazzelinin suratlarından yırtıp attığı o riyakâr maskeler bir daha dikiş tutmaz.
Lakin; onlar tıynetlerinin gereğini yaparken, bizler ne yapıyoruz?
Milenyum değil gördüğümüz çocuk katliamları yüzyılı.
Gazze'de su yok, yiyecek yok, ilaç yok, güvenli yer yok, uyku yok, yatacak yer yok, mama yok, bez yok, yok, yokkkk
"Nasıl oluyor da biz açlıktan ölürken sadece izliyorsunuz?"
Hicri 13 Zilhicce 1445
Abim, milli sesin durmadan yazsın.
Selam ve dua ile...