Ah çekti ülkesinin çaresiz vatandaşı Toplanın etrafımda size bir sürprizim var Düş kıran baltam ile parçalayıp her taşı Engeli dağıtırım olursunuz bahtiyar. Adım Yusuf ustadır soyup göğün rengini Giydirip yok ederim kötülüğün cengini.
Şefkatin tohumunu kaynatırım özenle Özünü almak için vefayı da katarım Neşe huzur eklerim karmaşık bir düzenle Dünya tatlansın diye bolca şeker atarım. Adım Yusuf ustadır yuvanızı boyarım Emeğimi bozanın gözlerini oyarım.
Kardelenin sabrını, kahkahanın sesini Gelincikten toplarım biraz olsun letafet Menekşeden süzerim mis kokan nefesini Dikkat ile elerim al güllerden muhabbet. Adım Yusuf ustadır mutluluktur amacım Destekçim olursanız dağılır bütün acım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yusuf Usta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yusuf Usta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Yusuf Usta'ya örnek alınacak fikirleriyle sağlık, mutluluk ve huzur içinde hayırlı gelecekler diliyorum. Bu güzel ve anlamlı şiir için gönlünüze ve kaleminize sağlık. Her şey gönlünüzce olsun ve yolunda gitsin inşallah. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler diliyorum.
Kardelenin sabrını, kahkahanın sesini Gelincikten toplarım biraz olsun letafet Menekşeden süzerim mis kokan nefesini Dikkat ile elerim al güllerden muhabbet. Adım Yusuf ustadır mutluluktur amacım Destekçim olursanız dağılır bütün acım.
Yusuf usta, sabrın ve neşenin sesini doğadan topluyor, letafet ve muhabbeti çiçeklerden süzüyor. Şiir, acıların üstesinden gelmek için destek ve birlikteliğin önemini vurguluyor. Şairin amacı mutluluk ve bu yolda okuyucudan destek bekliyor. Şiir, insanın iç dünyasını ve doğanın güzelliklerini bir araya getirerek, okuyucuya hem estetik bir zevk hem de manevi bir sığınak sunuyor.
Başımıza gelen her türlü sıkıntıya karşı bir Yusuf Usta sabrıyla direnebilmeyi, sağlık ve afiyet içinde bir ömür sürmeyi dilerim. Dualarınız kabul olsun. Sıhhat ve âfiyetler temennisiyle.
Saygılar sunarım.