Saçlarım rüzgârlarda savruldukça döküldü Temmuzda ağustosta kar yağdı üzerine Taş mı yedim yıllarca ak mineler söküldü Yumuşacık çizgiler iniverdi derine.
Ne kadar var bilemem kapanış çizgisine Hangi cümle yakışır yaşamın dizgisine Ruhların fısıldayan merhaba ezgisine Huzuru öpeceğim gülen güller yerine.
Bu yaralı kalbimde ne kin kaldı ne küs var Hesap işi desenli merhametten bir süs var Suya attım mantığı sadece tahassüs var Son anları saplarım hasretin hançerine.
---Tersi ile yüzü aynı görünüşte olan kumaşın ipliği sayılarak yapılan işlemelere hesap işi denir.---
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hesap İşi Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hesap İşi Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes şiir yazar fakat herkes şair değildir. Siz şairliğin en üst noktasında artık bir yerdesiniz . Zaman buldukça şiirlerinizi okudum okumaya da devam edeceğim. Burada bir hazine var çok şey öğrenmemiz gerek.
Merhaba Mimoza, övgüleriniz için teşekkür ederim. İyi veya kötü şairliğime zaman karar verir. Şiirden şairlikten kendim için beklentim yok, sadece hevesli arkadaşlara ilham olsun, örnek olsun diye paylaşıyorum artık. Çok yorum yapan birisi de değilim, okumayı tercih ederim. Tabi ki yorumlarıyla beni anan arkadaşlara da iadeyi ziyaret yaparım imkânlar dâhilinde.
Engel var aralarda, koca dağlar dikili Sevda tarlalarında, ne umutlar ekili Kutsal bir aşk yaşamış, unutulmaz ikili Yazık olmuş okudum, Ferhat ile Şirine...............Aşık Lüzumsuz
Merhaba çok değerli usta kalem Kutladım yazdıran yüreğini, kalemini ve bu güzel eserini Gönlün abat olsun, sevgiyle dolsun, tüm eserlerin benzersiz ve de ŞAHESER olsun Şiirle kal, sevgiyle kal ve de sağlıcakla kal
Error code 524 Sanırım bizim internet bağlantısında sorun var gide gele birkaç yorum ancak yazabildim, teşekkür mesajlarını da toptan yapmak zorunda kaldım.
Müziğiyle de birebir uyumlu başlığı ve içeriği ile ismiyle müsemma hesap işi bir şiirdi, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Geriye kalan yıllarda sağlık, mutluluk ve huzur içinde hayırlı ömürler diliyorum. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Esenlikler ve hayırlı günler dileğiyle. Sağlıcakla kalın.
Error code 524 Sanırım bizim internet bağlantısında sorun var gide gele birkaç yorum ancak yazabildim, teşekkür mesajlarını da toptan yapmak zorunda kaldım.
Allah geçinden ve hayırlısını versin dost yerli yerinde vurgular yüklü duygu yoğunluğu içinde derin anlamlar dolu çok mu çok harika bir şiirdi kutlar esenlikler dilerim...
Error code 524 Sanırım bizim internet bağlantısında sorun var gide gele birkaç yorum ancak yazabildim, teşekkür mesajlarını da toptan yapmak zorunda kaldım.
huzur, insanlar için en elzem olan. yan diyor bunları ben yapmadım saçlarım mı, onu rüzgarlar döktü...vs. aslında çok anlamlı okuması güzel, düşündüren çita üstü üç müstesna dörtlüktü. tebrikler ve de saygılar sunuyorum...
Error code 524 Sanırım bizim internet bağlantısında sorun var gide gele birkaç yorum ancak yazabildim, teşekkür mesajlarını da toptan yapmak zorunda kaldım.
ey yüreğimin derinlerinde saklı fısıltı rüzgarın sırdaşım seher yelinin en güzel nağmesi nefesini arıyoruz ben ve yalnızlık her köşede ey yıldızlara sarılmış sevdam sensizliğin hüküm sürdüğü anlarda _____
çölün yalnız kumları bilemez acımızı ah mor menekşem hayat damlam her şey kanatıyor kalbimi sızın da düşün de _____
bir umuda bak bir de kendine ey zavallı hangi gök taşıyabilir bu kederi diyor anılar gözbebeklerimde devrimci hüzün parıltıları _____
Sevgiler EdebiYatDefterinin en iyi sairlerinden ablama….
Error code 524 Sanırım bizim internet bağlantısında sorun var gide gele birkaç yorum ancak yazabildim, teşekkür mesajlarını da toptan yapmak zorunda kaldım.