(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSKUNLUĞUN MARİFETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSKUNLUĞUN MARİFETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen de içinizdeki karanlığı özellikle yaparsınız ki,;
yansıyan bir ışık suskunluğu alır götürür.
Kendi adıma son iki senedir hep susuyorum Çünkü o suskunluğun içinde kendimizle yüzleşmek kendi öz benliğimizi bulmak okumak..yazmak. O kadar değerli ki . Tebrikler saygılarımla efendim 🙏
Değerli şairim gönül sesin sel olup mısralara akmış kurgusu ve akıcılığıyla güzel bir eser meydana çıkmış yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Sayfanızda paylaştığınız bu şiir, yüreğinizin derinliklerinden gelen bir ses gibi okuyucuya ulaşıyor. Kaleminizin değeri, mısralarınızın akıcılığı ve anlamıyla ortaya çıkıyor. Bu güzel eser için tebrik ederim Üstadım. Şiirinizde kullandığınız imgeler, duyguları ve düşünceleri çok güzel yansıtıyor. Şiirin kurgusu da çok başarılı, okuyucuyu sıkmadan ve meraklandırarak ilerliyor. Yüreğinize sağlık, nice güzel eserlerinizi okumak dileğiyle. Kaleminiz hiç susmasın, ilhamınız bol olsun. Sevgi, saygı ve selamlarımla.
yansıyan bir ışık suskunluğu alır götürür.
Kendi adıma son iki senedir hep susuyorum
Çünkü o suskunluğun içinde kendimizle yüzleşmek kendi öz benliğimizi bulmak okumak..yazmak.
O kadar değerli ki
.
Tebrikler saygılarımla efendim 🙏