Kirpiğimden sızıyor formik asit yağmuru Sıra dışı kuralı kâğıda kondururken Kabul etmez bu yuva kanı bozuk kusuru Mürekkeplerin zehri kalemi dondururken… Karıncalar kaynıyor kalbimdeki mahzende Kanımı kaynatıyor bu zahmetli düzen de.
Önsezimden süzülen dizelerin sırları Sessizce haykırıyor “ çelik kapıyı açın Saçılayım deftere çınlatsın asırları Doldurun dehlizleri çabuk önümden kaçın!” Nefesimi kesiyor bu karınca sürüsü Kaç söz yıldırır beni kaç yorum sömürüsü.
Cilalı söz cevrinde neler yok ki içinde Işık yağar aniden gecenin bir yarısı Dizelerin üstüne ruh çöker akabinde Sükûnete ulaşır bu şiir haşarısı. Seslenirim sonunda “ karınca hey karınca!” Yazabildim nihayet karınca kararınca.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hey Karınca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hey Karınca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ebedi sanatlar üzerine estetik ve ince ince yazmak, üslubuyla yazmak maharet ister. Ardınızdan gelenlere okulsunuz. Sizde her daim gördüğüm, okuduğum şiirlerinizdeki bu doğal n'akış adına müteşekkirim Afet Ablacığım. Siz hep yazın, biz hep okuyalım. Bu arada umarım sağlığınız sıhhatiniz yerindedir. Çünkü şiiri okuyunca buradasınız diye sevinç düştü kalbime. İçten dualarımla tebriklerimi sunuyor, kocaman kucaklıyorum...
Ölümlerden süzülen gözyaşlarımın akışında, Denizlerin ötesine geçtim ben, simsiyah bir harmana dönüştüm. Merhamet meydanlarında dökülen gözyaşlarımın acısıyla yoğruldum, Söylenmemiş sözlerim hep bir köşede beklerken.
Sevgini kaç defa hissettim ben, bedenlerde kaç kez bir olduk seninle. Gölgem, elini çek, gölgem gölgende masumdu aşkın. Hiç söylenmemiş bir sözüm var, duymadın mı ey inançsız mevsimlerin sahibi?
Sözlerinle ayna gibi yüzleştim, ölümleri öperken yanaklarımdan. Denizlerden geçip, simsiyah harmana dönüşmüş bedenimle ıslanmadım hiç. Merhamet meydanlarında dökülen gözyaşlarım, bir sözle anlatılamayan hüzünleri taşıdı. Söylemediğim sözler, duyulmayan çığlıklarla dolup taşarken.
Seni kaç kez sevdim, kaç defa bir oldum seninle bedenlerde. Gölgem, elini çek, gölgem gölgende masumdu aşkın. Hiçbir mevsime inanmayan gözlerin, içinde söylenmemiş bir şeyi saklar.
Söyledin ve gittin, bir başına hiç anlatılmamış bir hikaye. Toprakla buluştuğunda güller içinde bir kin barındıran resmini hatırladım. Kanatlı kahkahaların nerede, güller içinde gülümsediğin resimde.
Ruhumu üç kuruşa şeytana sattım, tanrının hiçbir mabedinde yokum artık. Gözlerim çıkarılmış, kanayan sol elimle kalakaldım. Sırsız aynaların kenarlarında, kaybolan ruhumun izlerini bulamadım.
Çelik kapı açılır, saçılır deftere dizelerin sırları.. İlham veren çok güzel bir şiirdi Afet ablacığım. Dilerim, dileğinizce dökülür gönlünüzün,ruhunuzun şelalelerinden gülşeninize.. Sevdiğiniz çiçekler daima avuçlarınızda olur, hiç özlem duymazsınız dilerim.. Saygı,sevgi ve muhabbetle..
Bazı şiirler vardır Kİ; insanın beyninde metaforlar uyandırır. Çoğu defa zamanı gerilerden alıp gelir. Geçmişi ve geleceği beraber, aynı oluk içine alır, aynı su haznesinde buluşturur. Belki de amaç şudur: geçmişte vazgeçilmeyen değerleri, şu an yaşadığın ve yaşayacağın değerlerle yaşatmaktır.
Afet hocam kaliteden ödün vermeyen kaleminiz, yine güzel bir esere imza atmış. Tebrik ederim
Tam olarak buydu yaklaşık 2 yıldır şiir yazamıyor ve çok üzülüyordum. Son 5 paylaşımım ısrarla çağırarak getirdiklerim. Diğerleri daha önce paylaşmadığım eski çalışmalarımdı. Kayıp edilene kavuşabilmek çok güzel. Teşekkür ederim size ve beni yüreklendiren dostlara. Selametle...
Hece hece muntazam ,hece hece muazzam,hece hece muhteşem bir şekilde sesleniş.ruhsuzluğa serzeniş.Hiciv ayak sesleriyle uyaklarıyla yeniden..Şiirlerin Ecesi'ni selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla..
Farkını fark ettiren, her zamanki gibi emek verilmiş muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum, ilhamınız dâim olsun her zaman.
Seslenirim sonunda “ karınca hey karınca!” Yazabildim nihayet karınca kararınca.
Şiiri zirveye ulaştırmış olan finali de çok güzel düşünülmüş olarak muhteşemdi. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Sizde her daim gördüğüm, okuduğum şiirlerinizdeki bu doğal n'akış adına müteşekkirim Afet Ablacığım.
Siz hep yazın, biz hep okuyalım.
Bu arada umarım sağlığınız sıhhatiniz yerindedir. Çünkü şiiri okuyunca buradasınız diye sevinç düştü kalbime.
İçten dualarımla tebriklerimi sunuyor, kocaman kucaklıyorum...