(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİÇEKLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİÇEKLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı, sevgi ve özlem vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim
Öğretmen emeklisi olarak zaman zaman okulların önünden geçerim öğrencileri görmek için. Seslerini duyarım , duygulanırım. Şiirinizde anlattığınız gibi onlar birer çiçektirler bizim için. Anlatımı güzel , duygu yüklü beyitleri okumak güzeldi bu sabah. Kaleminize sağlık , tebrik ederim.
kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım dost çocuklar için yoğun bir duygu ve anlamlar yüklü çok nefis bir paylaşımdı kutlar esenlikler dilerim...
kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım dost çocuklar için yoğun bir duygu ve anlamlar yüklü çok nefis bir paylaşımdı kutlar esenlikler dilerim...
Epeyi zamandır siteye giremiyordum. Bu sabah şiir okumak geldi içimden. Gördüğüm ilk şiiri okudum ve işte günümün şiiri bu dedim. Şiirin yürekten akan duygular olduğuna inanan ben; bu harika beyitleri yazan yüreği kutluyorum.
doğanın bütün renkleri, güzellik, umut ve can ilacı çocuklar
harika bir güzelleme olmuş
kutluyorum değerli şaireyi
saygıyla