Ben her gece yeniden âşık olurum size İmgelerle sarmalar yazarım dize dize Layık mıyım bilmem ki sunulan sevginize Gönlüm tutuklu sizde bir rehine efendim Utanmayın ne olur gelin yine efendim.
Canıma bin can kattım elinizden içerek Kadehlerin dibinden ayrılığı biçerek Baş koydum kahrınıza hayatımdan geçerek Yorgun düşen yılların neferiyim efendim Sokağı arşınlayan serseriyim efendim.
Acıymış, ıstırapmış, yokluğunuz tenimde Al duvaklı güllerin dikeni bedenimde Çöktü, yandı, yıkıldı, bu şiir madenim de Görününüz gözüme yazsın kalem efendim İnsaf eyleyin biraz bitsin çilem efendim.
Ayrılık düşer, bakmaz, çağlayan gözyaşıma Nasıl sitem etmem ben gizli gönüldaşıma “Bu hız nedir?” demeyin, bakıp da telaşıma Büklüm büklüm sicimle bağlanmışım efendim Yakıyor yüreğimi dağlanmışım efendim.
Sevda yüklü buluttan nice hayal dermişim Paramparça kalbimi elinize vermişim Ömrümü kilim ettim basın diye sermişim Ezin geçin üstümden isterseniz efendim Siz yoksanız ben yoğum bu da bariz efendim.
Şafağı avucunda tutup yandıransınız Bulutlardan süzülüp toprak kandıransınız Aynadaki hayali aşkı andıransınız Saati ayrılığa kurmayınız efendim Hislerimi yok sayıp vurmayınız efendim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EFENDİM-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EFENDİM-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siteye çok az ve nadiren geliyorum. Sizin o nakış nakış işlediğiniz şiirlerinizi ne kadar da özlemişim. Binler Salat ve selam olsun "Efendimsin cihanda itibarım varsa sendendir" şiirinden sonra bu da çok iyi geldi. Bu vesileyle selam ve hürmetlerimi arz ediyorum.
Merhaba Afet hocam. Sizin gibi hocalarımızın şiirlerini yorumlamaktan, istemeden de olsa haddi aşarım endişesi ile hep çekinirim. Fakat naçizane hissettiklerimi yazmak istedim şimdi.
Şiirinizin çarpıcı asaleti, dildeki ölçünün ne kadar önemli olduğunu farkettiriyor bana. Yüreğinize sağlık. Rabbim afiyetinizi daimi kılsın inşallah 🌹
teşekkür ederim okumaktan yorumlamaktan çekinmeyin eleştiri bile olsa ben kızmam. hece şiirinde başarıya ulaşmak zordur çalışmanız gerekir tekrar başarılar dilerim.