Beni sakın unutma seni hiç unutmadım Başkasını bu kadar yüreğimde tutmadım Baharın ağaçlara işlediği renklerde Kuşların yuvasına saçtığı ahenklerde Çocukların bayramda tuttuğu çelenklerde Dolaştım sokaklarda aradım adım adım Düşümdeymişsin gülüm bir yerde bulamadım.
Beni sakın unutma sensiz lokma yutmadım Düşlerimden çıkarıp yanımda uyutmadım. Bir deniz kenarında gemileri beklerim Renklerini kaybetti hayal kelebeklerim Dalga tuzundan attı yandı gözbebeklerim Gidemedim bir türlü gözlerimden kanadım Uçmak hele imkânsız kırılmıştı kanadım.
Beni sakın unutma bağırıp korkutmadım Varsın olmasın diye gönlümü avutmadım Sen ışık ol yanımda ben pervane olurum Çöllerde Mecnun belki bilemem ne olurum Aklım kaçar kafesten bir divane olurum Zehir oldu lokmalar kalmadı ağız tadım Kader çarkı döner mi tez olur mu muradım?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni Sakın Unutma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni Sakın Unutma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden başlığı ve içeriği ile anlam dolu harika duygularla ve ustalıkla yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Bu anlamlı eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Her şey gönlünüzce olsun ve yolunda gitsin inşallah. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.