Ak güneşi koklayınca bak patladı tomurcuk Bahçelerin yüreğinde çiçeklenen yangın var Gül yüzüyle mutlu etti gülümsüyor her çocuk Sen ne güzel bir mevsimsin her zaman gel ey bahar.
Yağmurların misler kokan nefesini hissedin Yitirilmiş defineyi kış giderken bıraktı Serçelerin çatılarda hoş sesini hissedin Seferinden döndü kuşlar buradan çok ıraktı.
Çağlayanlar pür telaşla çılgın denize koştu Ilık rüzgâr saz çalıyor en neşeli makamdan Bulutlarda bir heyecan sonsuz göklerde coştu Hissedelim ilkbaharın farkı var mı bayramdan
Karıncalar kumla ebru yapıyorlar toprakta Bal arısı çiçekçiçek dolaşıyor bal için Koyun kuzu dolaşıyor her birisi merakta Kelebekler uçuşuyor yeşillenen dal için.
Ölüp ölüp küllerinden diriliyor ilkbahar Bize kısa gelir ömrü her nedense üzgünüz Yazda sıra eli titrek başı ateş ihtiyar Tabiatın kuralı bu mevsimlere sürgünüz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahar Türküsü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahar Türküsü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam yüreğinize sağlık ne güzel dile getirmişsiniz baharı keşke yaşantımızda hep bahar gibi olsa keyf alarak okudum yürekten tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız Sonsuz saygılarımla
Muhteşem güzellikte yazılmış ritmik bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
ders ve vefa vardı,
sevgi ve özlem vardı,
çok acıklı ve akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadem
Dua ve selamlarımla.