(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birileri var sahip birileri var sahiplenmiş birileri var görmezden gelinmiş adı yok sureti yok hiç ama hiç-in de değeri yok. saygılar dosta şaire saygılar şiire ve ona hakettiği değeri verenlere.
Birer yolcuyduk aynı ormanda kaybolmuş Aynı çıtırdıyla uyanan birer serçe Hep aynı yerde karşılaşırdık tesadüf bu Birer tomurcuktuk hayatın kollarında Birer çiğ damlasıydık Bahar sabahında gül yaprağında ...... ......
sevdiğim bir şarkıdan alıntı yaparak bu güzel şiirine karşılık vermek istedim...yüreğine ve emeğine sağlık...............sevgilerimle...................
gökten yazgımız düşüyor , hep bir yaşanmamışlık kalırken payımıza ve arkamızda gölgesiz salınmalarımız dururken bize hiç düşüyor her vakit... şiir okumanın tadına varmak ne güzel...kalemine,emeğine,yüreğine sağlık...
_belki de halâ orada duruyor "o" tek elma..ilk tadılan iki diş ısırığı üzerinde ve gerçek bedeli ağır..belki gökten masallar dışında "hiç" düşmeyişi bundan..mı acaba ? dedim kendimce..
yüreğinize-ömrünüze bereket..şiirinizin (hüzünlü de olsa) tadına vararak keyfini aldık Aspendos Kardeşim..Selâm ve saygılarımla..
yarısı doğu yarısı batı ortası çekirdek yuvası. yeni filizlere yüz sürecek al yanaklı cocukların sığınağı, tek meyveli ağacın yeşil, serin ve şevkatli kucağı...
şiir kısa cümleler büyük anlamlar yüklemekse... işte şiir...
anlamlı ve nefis dizelerdi. Ayrıca elmanın ne doğusu, ne de batısı vardı !... Doğusu bir hiçti, batısı da puçtu !...Gökteki düş de bir hiçti !.. Aslında elma beş parçaydı ve önemli olan beş parçanın bir elma olmasıdır!...
Bazi siirler vardir böyle her misrasinda bir siir olur. Bu siirde öyleydi dört dörtlük. Kutluyorum bu özgür yüregi. Mükemmel bir siirdi, cok sey anlatti.
ne kadar anlamlıydı bu şiir akşam saatlerinde okuduğum ilk şiir yürekten yazdığınız şiiri gönülden kutlarım emeğinize sağlık ne desem az gelecek... başarılarınız daim olsun sevgilerimle....