(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKREP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKREP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
imgeler,betimlemeler ve yaşattaığın duygu harika... aşk her insanı bir akrebe çeviriyor değil mi? mutluyken güçlü,mutsuzken kendi zehriyle kendini öldürecek kadar onurlu ve vakur... ve onun olduğu her yer cennetimiz aslında ama o inatla cehennemi reva görür bize çünkü onun adı aşktır,sevilendir onun adı ve onunla kurulur dünya...ta ki gidişinin kıyametine kadar arsızca dönmeye devam eder... mükemmeldi.. tebrikler faik... tebrikler canım benim
Seninle girdiğim günahlar sevaplardan daha zevk verdi ruhuma... İçime akıttığın zehirinle boğulacaksak eğer pan zehirini kus ölümün eşiğine... Tebrikler yüreğine çok çok güzeldi...
Kalbim çarpmıyor sevgilim! Öldün- -Artık zebanilerin dilinde konuş benimle-
Ölmeden yaşattığın cehennemine çağırıyorsun Oysa; Senin olduğun her yer benim cennetim-di Bilmiyorsun …
********************** sevmek bu dünyanın cehennemi bunun için mi demişler"herkes ateşini kendi götürür"diye şair.? bir zebani dilinde ruhla konuşan sevgi aslında nece büyük şeyler başarmıştır
yana yana öğrenilecek ne çok şey var... saygılar yüreğine şairim... sevgimdesin hep...
...deli bir ırmak gibi akmalı adına yaşamak dediğimiz sarsıntılar kalmalı anılar diye... ve ölüm bir gökgürültüsüyle gelmeli gelecekse..............sevgilerimle................
Kalbim çarpmıyor sevgilim! Öldün- -Artık zebanilerin dilinde konuş benimle-
Ölmeden yaşattığın cehennemine çağırıyorsun Oysa; Senin olduğun her yer benim cennetim-di Bilmiyorsun …
Sevgiliyle olunan sevilenle olunan yerler hep cennettir bilirim, yaşasanda cennet içinde o yoksa cehennemdir tadı yoktur güzel dizelerdi kardeşim yüreğine sağlık...
MUHTEŞEM KELİMELERİN KLAVYEME DOLANIP, EN İYİ CÜMLEYİ SÖYLEYEBİLME HAVLİYLE CAN ÖTESİ BİR ÜSLUP VE CAM ÖTESİ BİR ŞEFFAFLIKTI...CAN SUSMASIN, KALEMİN HİÇ DURMASIN ASPENDOS...
Oysa;
Senin olduğun her yer benim cennetim-di
İNSAN BU KADARMI ÖZENİR BÖYLESİNE GÜZEL YAZABİLMEYİ ACEP BANADA NASİP OLURMU BİR GÜN ?
DEĞERLİ KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN ...SAYGILAR
TEBRİKLER