Kıyılara çarpmaktan yoruldun mu? İşte dehliz… Uzak mavini Göm yüreğime Göm yüreğime kendini… Bir bir düşsün varlığına her yıldız… Sen yıldızları hiç bilerek gömdün mü?
Ey ıslaklığı gönlüme eş;
Gam kokulu ten giyinmiş ruhumda Vurduğum kıyıların başı dumanlı Günahlarla keş Çıkmaz kırk tas varlığınla yıkansam da.. Kıysam da her adı eksiğe… Çıkmaz sorgularım aklımda
Serkeş yalpalarımda sana benzerliğim Sende saklı son rengim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi'de Ölüm Mayhoş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi'de Ölüm Mayhoş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir şiir okuma zevkini tattırdın teşekkürler. Şiirin en beğendiğim bölümü neresi diye tekrardan okudum ama şiirde o kadar bütünlük var ki ve her mısra öylesine nakış gibi işlenmiş bir bölümü seçmek haksızlık olurdu. İlhamın hep everest kadar olsun :-) Esenlikler dilerim.
cicikagan tarafından 9/10/2008 11:15:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzeldi yine,yüreğine sağlık."Gam kokulu ten giyinmiş ruhumda,Vurduğum kıyıların başı dumanlı" Duygu yüklü dizeler,doyumsuz keyifler aldığım,hayranlıkla izlediğim bir şair.Alkışlar ayakta, bu güzel kaleme...
Unuttum adınız mavi miydi? Yoksa biz miydik sizi orada tanımlayan Rutubet kokulu evlerde Çürütürken geleceğini bütün hikayelerimizin Kaçarken bizi gören oldu mu? Yağlı saçlarımızı, Kocaman ayaklarımızı
Gören oldu mu? Mısra,mısra seviştiğimizi
içimizde kendini arayan bir mavi ve onun cevapsız soruları hep vardır..
Gam kokulu ten giyinmiş ruhumda Vurduğum kıyıların başı dumanlı Günahlarla keş Çıkmaz kırk tas varlığınla yıkansam da.. Kıysam da her adı eksiğe… Çıkmaz sorgularım aklımda
gibi..
Son sözü pek söyleyemeyiz nedense,ölüme kaçar bir yanımız..
"Denize karşı durulsun mavi mızıka çalınsın"
mııkacılar vurulsun
gibi,sizde finali ölüme saklamışsınız
saygılarımla
şahan çoker tarafından 9/4/2008 11:39:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey gözümün rengine eş deniz; demişsin ya , varmı o renkte bir deniz? Ne yazdın da kötü oldu ki? Derinliğiyle örtüştü bu kez maviler. Umuda yelken aç ki gözlerinde dağılsın ölüm. Sevgimle canım...
... nerenden akıp giden nehrin kolları sarar seni anlamam ki yuvalanan her yaprak düşlerini örtüyor sen birikiyorsun dönencelerin zorlama sabahlarında çakıl taşları savuruyor saçlarını yol boyunca mavi ne varsa kendini boyuyor sana loğusa şerbeti gülüşün dudaklarıma dadanıyor ve içmek bazen yorgunluğumu alıyor aşk sende kayıp bir yıldızın mavi olduğunu sanıyor -gülümserken-
...gam/maz bir ıslık döndüğünü haber veriyor köşeden,peşinde bir gölge...çek git işine...gölgene söven dilimde,uykulu halin mayhoş bir söylence...
Bazi şiirleri okumak yetmez. üzerine uzun uzun sohbet etmek geçer içimden. Şairesiyle oturup şiir denizinin kıyısında dalga dalga, köpük köpük mavisini izlemek geçer içimden. Mavi'de ölüm mayhoşluğuna ermek için....Ver elini şaire birlikte ölelim...
Gam kokulu ten giyinmiş ruhumda Vurduğum kıyıların başı dumanlı Günahlarla keş Çıkmaz kırk tas varlığınla yıkansam da.. Kıysam da her adı eksiğe… Çıkmaz sorgularım aklımda
serbest stiliniz ve duygu yüklü mısralarınızla güzel bir şiir oluşturmuşsunuz. tebrik ederim.