Seni anıyorum Her cümlede azalıyor varlığım Akıbeti yasaklı Sözü acılı aşkınla yanıyorum…
Sol yanımı tokatladıkça Sağ yanımca uzanıyorum Ah varlığında saklı acılarımca Gizliden gizliye bir ödünç saklıyorum yazgıma…
Acıyorum, acılanıyorum hayat sana… Öylece uzanıyorum yatağına Masum ve duygulu Bakışlarım kadar ürkütmedim seni hala… Ürkütmeyeceğim asla Beni bir taş duvarın kucağında saklayanlara inat Heyhat! Tükürdüklerim kadar büyümediniz mi daha?
Kralın çıplaklığına tüm isyanım Göremeyenler de alınabilir Benim gibi sevemiyorum diye kendini eğleyenlerde Eğlenenler de hatta Hata gelmeyi göze almaktı bu terk-i mekruh diyarlara… Ve fakat çok geç olmuş Zaman kaderin aynasını bulmuş Işığı kör edici Bilen bilir…
İçi acıyanlar da sevebilir… Sen bana hiç gelmediğinde anladım Ve gözümün ilk damlasını sana yolladım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Adamı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Adamı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kralın çıplaklığına tüm isyanım Göremeyenler de alınabilir Benim gibi sevemiyorum diye kendini eğleyenlerde Eğlenenler de hatta Hata gelmeyi göze almaktı bu terk-i mekruh diyarlara… Ve fakat çok geç olmuş Zaman kaderin aynasını bulmuş Işığı kör edici Bilen bilir…
bütünüyle şiirdi...tebrikler şiir dostu...saygım ve sevgimle...
Kralın çıplaklığına tüm isyanım Göremeyenler de alınabilir Benim gibi sevemiyorum diye kendini eğleyenlerde Eğlenenler de hatta Hata gelmeyi göze almaktı bu terk-i mekruh diyarlara… Ve fakat çok geç olmuş Zaman kaderin aynasını bulmuş Işığı kör edici Bilen bilir…
sevgili mate ben biliyorum çok güzel yazıyorsun sevgili dost...
Bazen anlaşılanlar anlatılamaz tabiri caizse... Hani dersin ya : Hayat Adamı... Ya da "Adamın Hayatı" Hani o anlamayan adamın... Ne desek ki... Bu bayram ve gelecek günler "şeker" tadında olsun gelecekler. Tebrikler.
... yolun yarısı kaç eder bu hayatın elleri keder silinmez sözler vardır sende kalırsa gözler nereye gitsen peşinden iz sürer şizofren bir tını büyütür ayrılığı duymak için eğildiğinde kendine aşk gider giden gider ne zordur gidenin yanında usulca bekleyen ki daha sevememişken...
...aşk'ı kendinden yaşlı adama sormuşlar..."nereye kadar?"...bakmış yüzlere tek tek...tebessüm edip sırtlanmış acıyı..."ben bilmem o bilir"...
Sevmeyen bir yürek anlayamaz bedenlerde yanan aşk ateşini. Gözbebeklerinde gizlidir tüm yaşananlar.
Her cümlede ararız mutluluk fotoğraflarındaki tebessümlerini. Bazen yağmur yağmakta bazen ise beyaz bir kar bulutu altında kimi zaman sahil kenarında bir bankta simit yerken çektirdiğimiz hatıralarda. Sol yanımızda taşırız gidişlerin bıraktığı yokluğu ve sağ tarafımızla direniriz kapanmaz yaraların soluklarına.
Acı ve sadece acı kokar uzandığımız yatak. Taş duvarlar devrilir tükürdüğümüz kaldırım kenarlarına. İçimizde anlamsız bir telaş anlaşılamama korkusu. Benim kadar neden kimse sevemiyor diye yazarım ellerimin avuçlarına ve kimi zamanda kızarım kendime ulan neden bu kadar sevdim diye.
İçim acıyor ve yine de seviyorum geri dönüş ihtimallerini ve gittiğin gün anlamıştım ihtimallerimin gidişinle can verdiğini
Acıt mate içindeki kör yangınlarını. Sev sadece sev. Biliyorsun sende ve şiirin son bölümüne yansıtmışsı tüm gerçekleri ve özlemleri. Anlayacaklar elbet bir gün , çok geç olmadan.