iki saate geliyormuş gibi gitti hüzün ısırdı dilimi iki sevgi bir sevişmek değildi iki yalnızlığı değiş tokuş etme çabası hiç değildi üzmesin seni inkarın bereketi kaç kurşun yedim kim bilir doğururken bağıra bağıra sözcüklerimi mezarım oldu hava vurdukça karadan suya kağıttan bir gemi öğretti küsmeyi maviyi kattım iyi gün mayasına kıyısız denizlerin uğultusu halâ kulaklarımda durdur düşlerimi ey gece gözlerim açık olsa da..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün Isırdı Dilimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün Isırdı Dilimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanda yayınlanan güzel eserlerinden birini daha beğeniyle okudum emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Dilinizi ısırsın hüzünler bir daha tatmazsınız. Ama asla kalbinizi ısırmasın canınız daha çok yanar ve sürekli kanar. Her şeyin gönlünüzce olması dileğimle sevgili Dilek...
Çığlığı dayanınca dilin ucuna,
şiirselliğin duvarına ince ince kazınmış, hüznün resmini çıkarıvermiş birden.
Bu ani gidişler, ardında nice enkazlar bırakıyor ve duman duman yayılmış nice ağıtlar..
Hayatta tatmadığı birçok duyguyu tadıyor, hayatta bilmediği bir çok durumu, acıyı, zorluğun cenderesini o gün ertesinde öğreniyor insan değil mi.
Ne güzel bir hüzün seromonisi
Tebriklerimle Dilek hanım..
Saygı ile.