Bazen g/öz yaşından öper hayat sizi bazen yağmurlu bir günde önünüze düşer y/ıldızlar. Görünmez sınırları aşsa da bazen upuzun bir çığlık. Soluduğumuz kirli havaya karşın emek harcıdır düş dünü Usul usul Uçarken içinizden kuşlar kış günü. Toz ve tüy karışır havaya. Adı olmayan mevsimin içinde Bütün kadınların adı olan bir kadın dolaşır ürkek adımlarıyla. Özentisiz bir yalnızlıkta durgunlaşıp sustukça Bahardır hep yüreği Yağmurlara gebe kaldıkça.. Öptükçe sevdanın katsayısını Hiç söylenmemiş aşk bir özletip bir geri çeker sarkaç gibi kendini. Umut gibi gelir her akşam s/essizce bereketli toprak gibi çoğalır içinde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARKAÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARKAÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat ne sunacak kimse bilemez çok güzel şeyler sunuyor diye beklerken birden ters dönüveriyor tıpkı Med ve Cezir gibi. Bazen gül oluverir sarkaclar bazen de hançer gibi saplanır.. Zarif ve duygu dolu şiir iyiki Dilek ağacı şair arkadaşımız var dedirtiyor. Saygılar ve selam olsun.