Düşünce buharının altında nefes diye çektiğimiz aynı gökyüzünde Sığdıramadık gitti barışı bu dünyaya. Hayallerin keskin uçları kanatırken ayrı ayrı yaraları. Uyuştu bedenim mevsim yaz olsa da. Dağınık ve donmuş kelimeler kaybetti anlamını devrildikçe cümleler. Herkes kendine bir rol çizmişti bakmazlar görmezler dünyasında ah o beklentiler değil miydi bizi mahveden..? ve hak etmedikleri ödüle talip oldukça güldüren olmadı mı hep figüranlar..
Bilmiyorlardı ki; Her sabah pencereden bakabilmek bile ne güzel ödüldü insana.. Öteki tarafta olmanın bedelini bu dünyada ölüme ramak kala ödese de bazıları. Tüm gün ölmeyi düşünüp sonra kurtarılmayı bekleyen bir ’’Umuttu’’ yaşamak. Aç kaldığı halde bırakıp gitmeyen köpek sadakatinde bir sevgiydi ayrıştırmadan dostluğa çağrılan.
Terk edilenlerin alfabeleri değişirmiş. tek bir harf bile bu kadar önemliyken. değiştirmeyin alfabeyi. Dağınık harfleri toplasın ışıklı eller öylesine dilsiz iken hüzün. Beynimin dar sokaklarında kırmızı yandıkça lastik bir ayakkabı gezer yüreğime basa basa. Çocuk çığlıkları üşür masum bir kırmızıgeceden taştıkça.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASUM KIRMIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASUM KIRMIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık teması anlamı içeriği bir bütün şiirinizi kutlarım
Resim ibretlik bir çocuk hikayesi insanlığın yüzünün bir göstergesi keşke bir elimiz uzanabilse o masum çocuklara cam bardağın en temizi ile su verebilsek Sayfanızı çok geç fark ettim üzgünüm Kaleminiz daim olmasını dilerim Selam ve dua ile hoşçakalın
dünya hep aynı dünya sancılı olan insanlık sevgiyi saygıyı dostlugu hiç bir zaman içimize sıgdıramadık ekip biçtik kini nefreti insanlıktan uzaklaştık şiirleriniz de sizin gibi gizemli neden acaba
Sahip olunan şeylerin değeri kaybedilince anlaşılır .Anlamak için illaki kaybetmek mi gerekirdi.Kendi elimizle kurduğumuz makinalardan nice ölümler geçiyor.Oysa başkalarını öldürürken kendimizi de öldürdüğümüzü ne çabuk unuttuk değil mi!
En çok barış diyenler besleniyor kırmızıdan Daha fazla kan emdikçe büyüyor barış çığırtkınlıkları Susun artık istemiyoruz sizin barışınızı Biz barışırız birbirimizle
Barış asalım dilek ağacına.
Algin tarafından 9/9/2018 9:32:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sığdıramadık barışı ve sığamadık bir türlü dünyaya. Bazı insanlardaki bu dünya hırsını anlamak gerçekten imkansız sanki hiç ölmeyecekler gibi. Umarım bir gün sadece barış şarkıları çınlatır dünyanın kulaklarını. Dolu doluydu şiir, öyle çok şey anlatıyor ki. Şiir üstündeki resim bile.
Resim ibretlik bir çocuk hikayesi insanlığın yüzünün bir göstergesi keşke bir elimiz uzanabilse o masum çocuklara cam bardağın en temizi ile su verebilsek
Sayfanızı çok geç fark ettim üzgünüm
Kaleminiz daim olmasını dilerim
Selam ve dua ile hoşçakalın