Ölümden arta kalan sancılarını bastırdıkça öfkeyle kasıklarında. Sızdı aynaların çatlaklarından göremediği yüzü. Karamsarlık boşaldı ruhuna Göz kırparken gökyüzü. yağmurlu sulara karıştı boyaların üzüntüsü. Yok saydı konuşmayı sakinleşti bir kaosun çığlıklarıyla Aynı iple dikti düşen düğmesini bilinç dışı ağırlıklarla alkışlandıkça. Bir yamukluk olmalıydı adaletin terazisinde. Doğru yer doğru zaman değildi ölmek için belki de. Eldeli toplamalardan Sınıf tekrarına kaldıkça. Yaklaştı elinde meşâle ile gömdüğü geçmişine Onlarca festival vardı daha Mazi oluşturmalıydı kendine Yaktı bir sigara çıtlattı boynunu sildi sakallarının tozunu kravatıyla Cüret biraz da ben buradayım gör beni demekti. Duvardan örgülerin üstünde Yüreğinin kanatları geri geldiğinde ..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PALYAÇO şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PALYAÇO şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel olmuş başarılı çalışmalarınız kendine has öz güveniyle bütün okuyucusuna kendini hatırlatacak nitelikde güzel bir paylaşım olmuş kutlarım yürekten.yüreğini
palyaçoluk yapmayan varmı gerçekten kandırmasın kimse kendini hayat bir oyun oynuyoruz yeri ve zamanı geldiginde herkesin istedigi şekilde çünki bizden bu isteniyor yaşamın içinde hayırlı geceler
Bazı insanlar korksalar da, palyaçolar hüzün verir bana. Hiç mutlu gözlerle bakan palyaço görmedim hayatımda. Aslında herkes hepimiz biraz palyaçolar gibiyiz, benziyoruz. Yüzümüze boyalar sürmüyoruz onlar gibi ama bir gülüş çizebiliyoruz kimi zaman acılarımızı belli etmemek adına. Farklı anlatımıyla güzeldi şiir.