Okuduğunuz şiir 26.6.2022 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ŞİİR
Aheste akan nehir bana yorgun akşamda Titreyen gecelerin sesini dinletmişti İşte o an görmüştüm uğurlu ihtişamda Saçlarına dokunan rüzgârı inletmişti.
Kara korkular gitmiş yerine beyaz düşler Uçuk kaçık hayaller içimi kaplamıştı Ben bir küçük serçeydim gagasında gülüşler Gözünde çakan şimşek okunu saplamıştı.
Sen elemli gönlümün devasıydın ey dilber Büyülü ellerinle onarmıştın yaramı Nice düşler izledik senin ile beraber Küskündüm hayatımla düzeltmiştin aramı.
Seni nasıl beklemem seni nasıl özlemem Volkanın lâvı ne ki daha çok yanıyorum Zalim ümitsizlikle yollarını gözlemem Çığlıklarım içimde büyüyor sanıyorum.
Kaldır mahmur uykudan kirpiklerimden tutup Asılalım birlikte şiirin ezgisine Gölgeni bekleyeni uzun süre unutup Karışalım mı artık alnımın çizgisine.
Güneş uykuya yatıp gömülürken ufuklar Sana kör karanlıktan suskun bağırıyorum Bize rüya vermeye bekliyorken çocuklar Beyaz mahşere doğru seni çağırıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aheste akan nehir bana yorgun akşamda Titreyen gecelerin sesini dinletmişti İşte o an görmüştüm uğurlu ihtişamda Saçlarına dokunan rüzgârı inletmişti.
Şiirinizdeki duygusal derinlik ve doğanın betimlemesi beni etkiledi. Aheste akan nehir ve titreyen gecelerin sesi, duygusal bir atmosfere çok güzel uyum sağlamış. Saçlarına dokunan rüzgârın yarattığı etkiyi hissetmek gerçekten büyüleyici. Kaleminize sağlık, bu güzel dizeler için teşekkür ederim.Sevgi ve saygılarımla efendim.
7+7 nin sanat ve edebi gücü, Çapraz kafiyenin vurucu gücüyle ustalıkla bir araya gelmiş. Güne yakışan muhteşem bir şiir olmuş Sevgili üstademiz Afet İnce Kırat'ın kalemine yakışan bir şiir Şiir, şiir gibi olunca elbette okuyucusunu da buluor, beğenisini ve yorumunu da alıyor. Şiir ve gönül sayfanızda emek verilmiş, duygu ve edebi edebi yönüyle, su gibi akıp giden güzel bir şiir okudum. Okunması ve ilham alınması gereken güzel bir şiir kaleme almışsınız. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Beğeni ve tam puanla emeğinizi selamlıyorum. Kalemin duygulu ve vurgulu yönüyle, sanat ve edebi gücünü gözler önüne seren seçkin bir eser. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Güneş uykuya yatıp gömülürken ufuklar Sana kör karanlıktan suskun bağırıyorum Bize rüya vermeye bekliyorken çocuklar Beyaz mahşere doğru seni çağırıyorum.
Yürek gücünüze emeğinize sağlık Tebrikler ustadem Daha nice nicelerine... Mutluluğa kapı aralayan yürekte silkelenen duygular serzenişi...
Dünden beridir kutlamak için bir fırsat bulamadım ama çok beğenmiştim değerli kalem. Bir kez daha okudum harika ifadeler kusursuz bir hece şiiri Daha nice şiirlere Selam saygı ve sevgilerle
Tekrar tekrar okunası güzellikteki muhteşem hecenizle ebedi derin duyguları okura da yaşatmanız, paylaştırmanız doyumsuz ve özeldi. Candan tebrikler, sevgiler, selamlar.
Şiirin insan ruhuna olan etkisi dile getirilmiş. Mahşer kimilerine göre beyazdır. Hafif bir rüzgar ve duyulan şiir sesleri vardır. Kimileri için ise karanlık ve yakıcı.
Beyaz mahşer, şiirlerin mahşer yeri defter olarak düşündüm, şiirlerimi yeniden deftere çağırıyorum. Uzun bir ara sonra çağırmanın vakti gelmiştir sanırım. Teşekkür ederim saygılarımla...
Bazen hafifliyor bazen de ağırlaşıyor insan, ama verdiği sevinç mutluluk tartışılamaz
Tebrik ederim hocam
Saygılarımla