Sevi tırının uzun yolculuğunda yükleri ağır olsa da; ’’Ferhat’a’’ Fatiha okudum. ’’Şirin’’ yatıyordu yanı başında. ’’Sevgilerini uyudular ’’ yazıyordu mezar taşlarında. Abı-ı aşk içeyim dedim ben de; aşk çeşmelerinden Paslanmış tası kalaylıyorum şimdi en özelinden..
Özgürlüklere gebe kaldıkça göğsüm ıslatamıyor derin okyanuslar gözlerimin elemini en bilindik bir şarkı açsa da hasretimin kilidini yokluğu diriltecek benzetmelerde kul öznesiyim tuvalime çizildikçe içimdeki çocuğun hali..
Dilek
Edebiyat Defteri Seçki Kuruluna ve tüm şair arkadaşlarıma teşekkür eder saygı ve sevgilerimi sunarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUL ÖZNESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUL ÖZNESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten kabaran, çok derinlere işlemiş şiddetli duyguların dışarı vurumu ve açılımı, güçlü benzetmelerle ayrıcalıklı ve özgün zengin ifadelere Bürünüp taçlanıyor. Kutlarım. Sevgi ve saygılarımla.
Kulun öznesini sevgide topluyorum insanların en özgür olduğu konu bu olsa gerek. Hiç kimse sevgiye pranga vuramaz mesela Ferhat'a fatiha okudunuz Şirin''i ise yanında yatırdınız sebebi sevgi. kavuşmasalarda sevgileri birleştiriyor diğer aşklar gibi. Yüreğinize sağlık sevgi dolu kelimelerle dolu bir şiir. Kaleminiz var olsun saygılar efendim.