(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOR GÖRMEYİN BU MİLLETİ ( II ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOR GÖRMEYİN BU MİLLETİ ( II ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Milli ve manevi değerlere önemle eğilen sosyal içerikli severek ve su gibi akan bir okuyuşla okudum.Yüreğiniz yarınlara umutla ve güzel günlere açık olsun.
TÜRK MİLLETİ "Türk milletinin karakteri yüksektir. Türk milleti çalışkandır. Türk milleti zekidir... Türk milleti milli birlik ve beraberlik içerisinde güçlükleri yenmesini bilmiştir… Türk milletinin tarihi bir niteliği de güzel sanatları sevmek ve onda yükselmektir. Türk milletinin büyük millet olduğunu bütün medeni alem, az zamanda, bir kere daha tanıyacaktır..."
"Türklüğün unutulmuş büyük medeni vasfı ve büyük medeni kabiliyeti, bundan sonraki gelişmesi ile geleceğin yüksek medeniyet ufkunda yeni bir güneş gibi doğacaktır."
"Türk’ün haysiyeti, onuru ve kabiliyeti çok yüksek ve büyüktür."
"Türk milleti güzel her şeyi her medeni şeyi, her yüksek şeyi sever, takdir eder. Fakat muhakkaktır ki, her şeyin üstünde taktir ettiği bir şey varsa o da kahramanlıktır."
"Bizim milletimiz, vatanı için, hürriyeti ve egemenliği için fedakar bir halktır."
"Türk esirlik kabul etmeyen bir millettir."
"Bizim başka milletlerden hiç bir eksiğimiz yok. Cesuruz, zekiyiz, çalışkanız, Yüksek amaçlar uğrunda ölmesini biliriz."
"Büyük şeyleri büyük milletler yapar."
"Türk milletinin son yıllarda gösterdiği harikaların yaptığı siyasi ve sosyal inkılapların gerçek sahibi kendisidir. Milletimizde bu kabiliyet ve tekamül var olmasaydı, onu yaratmaya hiçbir kuvvet ve kudret yeterli olamazdı."
"Bu millet kılı kıpırdamadan dava uğruna canını vermeye razı olmasaydı ben hiç birşey yapamazdım."
"Giriştiğimiz büyük işlerde, milletimizin yüksek kabiliyet ve yüksek sağduyusu başlıca rehberimiz ve başarı kaynağımız olmuştur."
"Türk kuvvet ve zekasının yenmediği ve yenemeyeceği güçlük yoktur."
"Bizim milletimiz derin bir maziye maliktir... Türk çocugu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır."
"Benim hayatta yegane fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir."
"Bu memleket tarihte Türk’tü, halde Türk’tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır."
"Türklük esastır. Bu mevcudiyeti tarih içinde araştırmak, birbirini izleyen bir tarih zinciri içinde tesbit edilecek Türk medeniyeti ile övünmek yerinde olur. Fakat, bu övünmeye layik olmak için bugün çalışmak lazımdır."
"Gerektiğinde vatan için bir tek fert gibi yekpare azim ve karar ile çalışmasını bilen bir millet elbette büyük bir gelecege layık ve aday olan bir millettir."
"Bir milletin başarısı, mutlaka bütün milli güçlerin bir istikamette oluşmasıyla mümkündür. Bu nedenle bilelim ki, elde ettiğimiz başarı, milletin güç birliği etmesinden, ortak hareket etmesinden ileri gelmiştir. Eğer aynı başarı ve zaferleri gelecekte de tekrarlamak istiyorsak, ayni esasa dayanalım ve aynı şekilde yürüyelim."
"Eskiden dinler, bilimler, sanatlar, bütün bilgelikler ve şiirler, bir merkezden ışığın dağılması gibi doğudan batının karanlık bölgelerine doğru yayılırdı."
"Bizim halkımız, menfaatleri birbirinden ayrılır sınıflar halinde değil tam aksine varlıkları ve çalışmalarının sonuçları birbirine gerekli olan sınıflardan ibarettir. Bu dakikada dinleyicilerim çiftçilerdir, sanatkarlardır, tüccarlardır, ve isçilerdir. Bunların hangisi diğerinin muarizi olabilir?"
Çalışır milletin aklı, Gönlünde sevgiler saklı, Hey! Zihinleri pasaklı, Hor görmeyin bu milleti!
Ümit’im dinecek Sancı, Sana göz diken yabancı, Onlar yolcu, sense hancı, Hor görmeyin bu milleti! ............................... dünya üzerinde ençok gülmeyi hak eden en onurlu milletimizdir
Ümit’im dinecek Sancı, Sana göz diken yabancı, Onlar yolcu, sense hancı, Hor görmeyin bu milleti! -Devamı var- Ankara-10.08.2008 Ümit Zeki SOYUDURU
kim ki bu millete tepeden bakıyor ve hor görüyorsa yazıklar olsun böylelerinin alayına...bir gün insanlık bu tipsiz tiplerden hesap soracaktır bu konuda...duyarlı tavrınızı ve şiirinizi kutlarım...saygımla...
yüreğin varolsun adaş yine mükemmel yine vatan ve bayrak sevgisiyle dolu mısralar okunması kolay anlaması kolay türkü lezzetinde kalemine sağlık ve devamını elbette bekleriz dost kalem kutlarım allaha emanet ol saygımla.
Her yanımız düşman dolu, Üstümüzde hain eli, Elde kaldı Anadolu Hor görmeyin bu milleti ========================= Dört bir yanımızı sarmışlar Bizi bizden almışlar Fitne fesat salmışlar, Küçük görmeyen bu milleti Her zaman def eder başındaki zilleti. Tebrikler Değerli Üstadım. Çok güzeldi .Bir dörtlükte ben yazdım .
Toplumsal yaraya kelam düsmek ki, hakkini vermis hem ölcüden uzak kalmadan, hem saglam imgeler ve uyaklar ile bezenmis ve en önemliside yazarken yasadigini aktarabilmis, degerli dost bizlere..
Terör örğütüne lanet... Vatana etme ihanet, Kimseye etmeyiz minnet, Hor görmeyin bu milleti!
Türk milleti hor görülmeyecek kadar asil ve onurludur... Cehalet gaflet ve ihanetin milletimizi horlamasına müsade etmeyiz, etmemeliyiz... Bu duygularla yazılmış yürekli bir şiirdi... Yüreğiniz var olsun...
Üstad, size yakisan bir siirdi ama bu milletede cok yakisti Kutlarim yürekten son derece güzel tesbitlerle yazilan harika mesajlari olan bir siire imza atmissiniz.
Çalışır milletin aklı, Gönlünde sevgiler saklı, Hey! Zihinleri pasaklı, Hor görmeyin bu milleti!
Ümit’im dinecek Sancı, Sana göz diken yabancı, Onlar yolcu, sense hancı, Hor görmeyin bu milleti! ***************** MİLLETİN KAYNAKLARIYLA BESLENENLER BU KAYNAĞIN KUTSALLIĞINI BİLMEK DURUMUNDADIRLAR . DİYE DÜŞÜNDÜRDÜNÜZ. YÜREĞİNİZE SAĞLIK. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Devamını merakla bekliyorum. Bir solukta okuyuverdim dost kalem. Sade bir dille kaleme alınmış çok akıcı bir şiir olmuş. İçerisindeki yürek güzelliği de bizim yüreklerimize akıyor adeta. başarılar diliyorum. Her zamanki gibi özle bir şiir olmuş.