Onmazmış kim içtiyse ayrılık badesini, Yüreğinde sevdası gecegündüz ağlarmış! Hislerinin hazları sustururmuş sesini, Gözyaşları sel olur yanağında çağlarmış!
Közlermiş ciğerini aşk denen kor aleve, Gözü bir şey görmezmiş âşık olurmuş dev’e. Kapatırmış kendini gönül denen bir eve, Kolunu kanadını yar zülfüyle bağlarmış!
Düşlermiş mehpeykeri girermiş halden hale, Sevda yokuşlarında tırmanırken hayale. Güller siyah açarmış hiç renk vermezmiş lale, Umudunun umudu yol vermeyen dağlarmış!
Çözemezmiş bir türlü sırlarını sırların, Yüklenirmiş yükünü yılların asırların, İzleri silinmezmiş gönlünde nasırların, Aşkının harlarıyla yarasını dağlarmış!
Yar olmakmış yarına sevenlerin niyeti. Sevgiliye vuslatın çok ağırmış diyeti. Aşığa zevk verirmiş maşukun eziyeti. Aşkın divaneleri divana bel bağlarmış!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VUSLATIN DİYETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VUSLATIN DİYETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim öncelikle şehit düşen 9 askerimize Allah'tan rahmet yakınlarına ve Türk milletine baş sağlığı diliyorum Sayfanızda yürek sesinizin mısralarda vücut bulduğu akıcılığıyla anlam ve içeriğiyle beğeniyle okuduğum eserinizi ve sizi kutluyorum kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Sevgiden köklenene ve aşka dönüşenderin hissiyatların en naif biçimde yansımalarının dillendirildiği emek dolu bir şiirdi. Kaleminiz kavi olsun dilerim. Tebrik eder, saygılar sunarım.
Ellerinize yüreğinize sağlık hocam tebrikler güzel muhteşem bir şiir samimi canı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi ilhamınız daim ve sonsuz kaleminiz kavi her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Emeğinize yüreğinize sağlık üstadım. Harika bir şiir okudum sizi yürekten kutluyor ve tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımla hayırlı günler diliyorum..
Şiirin başlığını en güzel şekilde ifade eden harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Bu duyguyu hissederek yazmak şiiri başka bir boyuta taşıyor. Duygusu olan şiiri en güzel şiir.Kuralina uygun hece yazarken şiirde duygu yoksa Okurken keyf almıyorum .
Tebrik ediyorum usta kalem Saygımla
ahsen1 tarafından 12/13/2022 10:06:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğine sağlık üstadım hasret sevgi tavan yapmış kutluyorum bu güzel şiirinizi tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız
Sayfanızda yürek sesinizin mısralarda vücut bulduğu akıcılığıyla anlam ve içeriğiyle beğeniyle okuduğum eserinizi ve sizi kutluyorum kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla