(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDENSİZ NOKTA YOK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDENSİZ NOKTA YOK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
siteye geldiğiniz zamanlarda şiirleriniz dikkatimi çekmiş ve takibe almıştım. Bir toplantıda şahsen de görüştük. Şiirlerinize yakışan saygıdeğer kişiliğinizi de tanımış oldum. Yaşam şartları her okuduğumu yorumlamaya fırsat vermese de hemen hepsini beğenerek okuduğumu itiraf ediyorum. Başarılarınız daim sağlığınız sıkıntısız olsun. Saygılarımla.
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
Doğru ol eğriye meyil eyleme, Dürüstlükten âlâ dil yok bilesin! Ölüm olsa sonu yalan söyleme, Ahiretten öte yol yok bilesin!
İçindeki hırsı dizginlemek güç, Kendin ol özünden taviz verme hiç, Her zaman her yerde bulunur bilgiç, Cahillerden cesur kul yok bilesin!
Nedensiz nokta yok, noktasız neden. Hor bakar nefsine kibri terk eden, İflah olmaz benliğine zulmeden, Gözyaşından taşkın sel yok bilesin!
Bu şiir, doğruluk, dürüstlük, hırs, kibir ve nefs mücadelesi gibi ahlaki konulara değinen bir nasihat şiiridir. Şair, okuyucuya hayatın geçici olduğunu, yalan söylemenin, hırsın, kibrin ve nefsine zulmetmenin ahirette hesabını vereceğini hatırlatır. Şair, nokta ve neden arasındaki ilişkiyi vurgulayarak her şeyin bir sebebi olduğunu ve her sebebin bir sonucu olduğunu belirtir. Şair, cahillerden cesur olmanın önemini de dile getirir. Şairin dili sade ve anlaşılır, üslubu öğüt verici ve uyarıcıdır.
Değerli şairim sayfanızda gönül sesinizin mısralara yansıdığı kurgusuyla mükemmel bir eserinizi beğeniyle okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
Anlamlı ve güzel şiirdi beğeniyle okudum. Kaleminiz daim olsun hep çağlasın. Nicelerine diyor esenlikler diliyorum. Saygı sevgi ve muhabbetle alkışlıyorum. Tebrikler
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Anlayana vaaz gibi öğütler. Yüreğinize,gönlünüze ve emeğinize sağlık üstadım. Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi selam ve saygılarımla esen kalın..
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir hece şiiriydi, beğeni ile okuduğum bu muhteşem eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum. En içten selam ve saygılarla.
Doğru ol eğriye meyil eyleme, Dürüstlükten âlâ dil yok bilesin! Ölüm olsa sonu yalan söyleme, Ahiretten öte yol yok bilesin!
Rabbim kimseyi doğru yoldan ayırmasın inşallah kaleminiz daim olsun değerli hocam muhteşem ötesi şiirinizi beğeniyle gıptayla okudum yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun anlam dolu bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Sonsuz saygılarımla Hayırlı sabahlar dilerim
Tek kelimeyle muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve duygu dolu yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Hayırlı geceler diliyorum. Allah'a emanet olun.
doğru yoldan giden topal eğri yoldan giden koşucuyu geçermiş ah anlasalar...müstakim ol diyar dinimiz Allah utandırmaz seni... ihlaslı asil yürek sesiydi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...