(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AVANAK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AVANAK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki gibi; harika duygularla kendi tarzınızda gönlünüze gelen duygularınızı beğeniyle okudum , hislenen yüreğiniz, kaleme döken elleriniz dert görmesin selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla...
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun ders,öğüt,sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
.....Desek de onlar bizim gelecekteki neslimiz veya toplumumuz. İsabetle ifade ettiğiniz hastalıkları belki biz eski topağın ihmallerinden neşvü nema bulmuş olabilir. Bunun için hastalıkların ıslahı noktasında gayret etmeliyiz. Bu gayretle yazdığınız bu coşkulu mısralarınızı tebrik ediyorum.
Müslümanmış güya esti gürledi, Besmeleden haberi yok avanak! Kem küm etti terledikçe terledi, Besmeleden haberi yok avanak! Duygularınızı çok güzel dile getirmişsiniz. tebrik ederim hocam yüreğinize sağlık regaib kandilinizi kutlarım selam ve sevgiler...
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun anlam ve anlatımıyla harika bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Sonsuz saygılarımla
Gönlünüze, yüreğinize ve emeğinize sağlık üstadım… Genele bir hiciv şiiri çok güzel ifade etmişsiniz üstadım.. Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi. Başarı dileklerimle selam ve saygılar. Hayırlı cumalar dilerim.
Öğrenecek elbet bir gün.Rab'im bu tür insanların yüreğindeki mührü açsın Regaip kandili yüzü suyu hürmetine.Avanaklıktan terfi ettirsin.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.Kandiliniz Kutlu olsun.
Değerli şairim sayfanızda beğeniyle okuduğum bu güzel eseri yazan kalemi ve yüreği kutluyorum kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Ne gusülden hele nede nesilden
Edep haya ananeden usülden
Besmeleden haberi yok avank---iyi ozan
Harika üstadım
kelamın bol olsun
şiir sana yol olsun
İYİ OZAN Kanada selam olsun sanada