(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOR GÖRMEYİN BU MİLLETİ ( III ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOR GÖRMEYİN BU MİLLETİ ( III ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatan millet sevgisiyle dolu dizelerinize candan tebrikler...Dilerim tüm vatandaşlar sizin gibi düşünür....mukaddes duygularınıza saygılar kaleminiz kırılmasın daim olsun...tebrikler
Vatan millet sevgisiyle dolu dizelerinize candan tebrikler...Dilerim tüm vatandaşlar sizin gibi düşünür....mukaddes duygularınıza saygılar kaleminiz kırılmasın daim olsun...tebrikler
Mükemmel bir çalışma. Dostu tebrik ediyorum. Tarzınız şaşırtacak kadar güzel. Kısa mısralar ve vurucu anlamlar. Şiirden taviz vermeden. Tebrikler. Alkışlıyorum. Bir de Bunca memleket derdi varken hergün ve mütemadiyen aşk şiiri yazan dostlara siz güzel bir örnek teşkil ediyorsunuz. Dertlerle hemdert olarak. Allah razı olsun.
Ozan ağzı olarak bilinen bu tarz yazmıyorum.ama beğenerek okuyorum.bu geleneğin yaşaması gerekiyor.uyak şairi sınırlayan bir tarz ancak herkes fazlaca modern şiirin hafifliğine kaptırmışken kendini bu şiirin desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum..
içerik olaraksa bu millete yıllardır batı karşısında kendini daha küçük görecek kompleks bir yaklaşım dayatıldı.Oysa kendine güvenmeyi ve büyük hedefleri başarabilecek bir yıldız olduğumuzu tekrar tekrar hatırlatmalıyız..
Bu milleti hor görenler İplik gibi ordan oaraya derenler Başına binbir musibet örenler, Bilsinlerki birgün kendi başlarına dolanacak. Yürekten Tebrikler Aziz Şair Dost . Selam ve muhabbetlerimle ..
Vatan bizim canımız, Uğruna aksın kanımız, Mutlu olsun insanımız, Hor görmeyin bu milleti!
Bütün dörtlükler çok harika,içinden çıktığımız milletimizi hor görmeye hiç hakkımız yok,ben milletim için neler yaptım diyebilmeliyiz.Selamlar ve saygılar.
Ümit Zeki Bey, Hele gençler illet olmuş. Duygusallıkta aşırılık nedeniyle ben bu millete, hem de sevenlerince hakaret edildiğine çok şahit oldum. Biri tecavüz edip cinayet işliyor hop bakıyorsun; "ben bu ülkede yaşamaktan utanıyorum" tellalığı. Ermeni ölse herkes Ermeni oluveriyor bir günlüğüne. Sonra kin kusuyor kendi memleketine. Travesti öldürülse, bunlar bir günlüğüne travesti mi olacak acaba? Tabii ki cinayete cevaz olmaz. Fakat memleketi öyle böyle karalayan dersini almalı.
Bu Vatan bizim canımız, Uğruna aksın kanımız, Mutlu olsun insanımız, Hor görmeyin bu milleti!
Ümit’im yarınlar bizim, Artık rahat çalar sazım, Bitmeyecek elbet sözüm. Hor görmeyin bu milleti! hocam harikasınız vbu güzel dizelerinizden dolayı sizi kutlarım var olun daim olun
Çalışalım hep beraber, Uğrunda olalım nefer, Vatan kazansın bu sefer, Hor görmeyin bu milleti!
Bu Vatan bizim canımız, Uğruna aksın kanımız, Mutlu olsun insanımız, Hor görmeyin bu milleti!
Ümit’im yarınlar bizim, Artık rahat çalar sazım, Bitmeyecek elbet sözüm. Hor görmeyin bu milleti!
biz azımsanacak bir millet değiliz hocam başına bela isteyenin başına öylesi güzel düşerizki biz TÜRK,OĞLU TÜRKLERİZ nefis şiirinizi kutlarım sonsuz saygılar
Götürdünüz okka okka, Yeter yediğiniz cukka, Bu Millet sevdalı Hakk’a, Hor görmeyin bu milleti!
Bu millet bu götürenlere karşı sesini çıkarsa hor görülmezler dost kalem suç sanırım birazda bizim millette, sessiz bir koyun sürüsü (sözüm meclisten dışarı) yüreğine sağlık güzel dizelerdi...
"Çiftçinin sanatkara, sanatkarın çiftçiye ve çiftçinin tüccara ve bunların hepsinin birbirlerine ve işçiye muhtaç olduğunu kim inkar edebilir?"
"Bugün vardığımız barışın ebedi barış olacağına inanmak safilik olur. Bu o kadar önemli bir gerçektir ki, ondan bir an bile gaflet, milletin hayatını tehlikeye sokar. Şüphesiz, hukukumuza, şeref ve haysiyetimize saygı gösterildikçe, mukabil saygıda asla kusur etmeyeceğiz. Fakat, ne çare ki, zayıf olanların hukukuna saygının noksan olduğunu veya hiç saygı gösterilmediğini çok acı tecrübelerle öğrendik. Onun için her türlü ihtimallerin gerektireceği hazırlıkları yapmakta, asla gecikmeyeceğiz."
"Biz öyle milliyetçileriz ki, bizimle işbirliği yapan bütün milletlere saygı duyar ve riayet ederiz."
"Türk milleti insanlık aleminin samimi bir ailesidir."
"Milletler gam ve keder bilmemelidir. Vaktiyle kitaplar karıştırdım. "Dünyadaki geçici ömür esnasında neşe ve saadete yer bulunamaz" diyorlardı. Başka kitaplar okudum. Diyorlar ki "Bari yaşadığımız müddetçe şen olalım". Ben kendi karakterim itibariyle ikinci hayat görüşünü tercih ediyorum..."
"Esas kıymeti kendine veren ve mensup olduğu millet ve memleketi ancak şahsiyeti ile ayakta gören adamlar milletlerinin mutluluğuna hizmet etmiş sayılmazlar. Kendisi gidince ilerleme ve hareket durur zannetmek bir gaflettir."
"Bir millet kendi kuvvetine dayanarak varlığını ve bağımsızlığını sağlamazsa şunun bunun oyuncağı olmaktan kurtulamaz."
"Dünyada hiç bir milletin kadını, milletini kurtuluşa ve zafere götürmekte, Anadolu kadınından daha fazla çalıştım diyemez."
"Artık bugün demokrasi fikri daimi yükselen bir denizi andırmaktadır. 20.yüzyıl, birçok müstebit hükümetlerin bu denizde boğulduğunu görmüştür."
"Türkiye Cumhuriyetinin temeli, kahramanlığı ve Türk kültürüdür."
"Türk Milleti yeni bir iman ve kesin bir milli azim ile yeni bir devlet kurmuştur bu devletin dayandığı esaslar "Tam Bağımsızlık" ve "Kayıtsız Şartsız Milli Egemenlik"ten ibarettir.Yeni Türkiye devletinin yapısının ruhu Milli Egemenliktir. Milletin Kayıtsız Şartsız Egemenliğidir..."
"Komünizm bu yurdun en büyük düşmanıdır. Görüldüğü yerde ezilmelidir."
"Türk miletine doğru ve güzeli veriniz, anlatınız, muhakkak kucaklar."
"Biz daima hakikat arayan, onu bulunca ve bulduğuna kani olunca açıkça söylemekten kaçınmayan insanlar olmalıyız."
"İlerlemek yolunda vuku bulacam her mühim teşebüssün, kendine göre mühim mahzurları vardır. Bu mahzurların asgari hadde indirilmesi için tedbirde ve teşebbüslerde kusur etmemek lazımdır
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar paylaşan ve uyaran yüreğinize
Okullarda üret fikir, Temizlensin beyninden kir, Ülkemiz olmasın fakir, Hor görmeyin bu milleti! SEVGİLİ HEMŞERİM; CEHALET ;AKLIN IŞIĞIDA ,DEĞERLER SİSTEMİNİ KORUMAK VE ONU YAŞATACAK MÜESSELERİ,ÇAĞIN GEREĞİNE UYUM SAĞLAYACAK BEYİNLER YETİTİRMEKLE YENİLİR , YOK OLUR ANCAK.. BAKIN BİR SÜRÜ LAF KALABALIĞI YAPTIĞIM HALDE MERAMIMI ANLATAMADIMBİLE ..AMA OZAN YÜREĞİ VE KALEMİ İKİ SÖZLE VERMEK İSTEDİĞİNİ VERDİ..O KALEME SAYGI DUYARKEN KUTLUYORUM..
türkler üzerine olan hadis-i şerifler den bir örnek Asyadan çarıklı bir kavim gelecek onları hor görmeyin onları kırmayın onlar kimseyi kırmaz ve herkese yardım eder peygamber efendimiz hz muhammet s.a.v)
Türk, Heredot'tan, Tevrat'tan çok eski yüzyılların tanıdığı bir ulustur. Sadelik içinde görkemi, sükunet içinde ihtişamı, tahakküm kabul etmeyen bir yüreklilik, alabildiğine geniş bir fetih aşkı, sonsuz bir teşebbüs kabiliyeti, bölgelere uymaktan çok bölgeleri kendine uydurma zevki ve alışkanlığı Türk milletinin asırlar dolduran tarihinde açıkça görülür. (Ünlü Tarihçi) Hammer
Türklerin biricik sevdikleri şey hak ve hakikattir. Ve hiçbir haksızlık yapmadıkları halde haksızlığa uğramışlardır. William Pitt (İngiliz Devlet Adamı)
Silahlı milletin en canlı örneği Türklerdir. Bu diyar köylüsünün orak, katibinin kalem ve hatta kadınlarının etek tutuşunda silaha sarılmış bir pençe kıvraklığı vardır. Türk ata biner gibi oturur, keşfe yollanan asker gibi uyanık yürür. Moltke
Çanakkale'de başarılı olamadık. Nasıl başarılı olurduk ki? Zira Türkler yuvasına girilmiş ********ın hiddetiyle, cüret ve cesaret kahramanlığı ile savaşıyorlardı. Böyle bir millet görmedim. Sir Julien Corbet
Türkler muhakkak ki Avrupa tarihinin ve yakın Asya tarihinin bildiği en halis efendi millettir. Kayzerling
Kutlarım Üstadım yüreğien sağlık okurken milli duygularımı tazeledin sağol şiirini okuyunca türkler hakkında bir kaç türkü tanımış keferenin sözleri geldi aklıma bazılarını üstte verdim ama ne yazıkki bu milleti tanımayanlar değil bu milleti bozanlar başardılar benim milletim bu millet değildi üstadım değildiiiii benim milletim işste bu Biz Türkler, Faziletliydik: Kimsenin malına, mülküne göz dikmezdik. Kimsenin namusuna yan bakmazdık. Hırsızlık nedir bilmez, dilenciliği meslek edinmez, kimseyi de küçümsemezdik Bu tespiti, İslâm ve Türk düşmanı avukat Guer misallendiriyor:"Türk şefkati hayvanlara bile şamildir" dedikten sonra şu örneği zikrediyor: "Hayvanları beslemek için vakıflar ve ücretli adamları vardır. Bu adamlar sokak başlarında sahipsiz köpeklere ve kedilere et dağıtırlar... Sokaktaki ağaçların kuraklıktan kurumasını önlemek için bir fakire para verip sulatacak kadar kaçık müslümanlara bile rastlamak mümkündür..." "Kaçık"lığın kaynağını da veriyor adam: "Birçokları da sırf azad etmek için kuşbazlardan kuş satın alırlar. Bunu yapan bir Türk'e bir gün yaptığı işin neye yaradığını sordum. Küçümseyerek baktı ve şu cevabı verdi: “Allah'ın rızasını tahsile yarar işte biz türkler buyduk şimdi ? kimi nasıl kimden nerde vurdun vururum çabasındalar haa şu bir gerçekki bu benim milletim değil aslada olamaz bu milletin bagrında yeşermiş deve dikenleridir bunlar Türk Kimliği altında olupta soysuzlar kanından olanlar bunlar vatanı satanların bir araştırmasını yapın bakın kim çıkacak görürsünüz bu şuydu buydu fark etmez vatana ihanet ve delalet içindekiler Türk kanından olanlar değil türk kimliğinden yararlanmış soysuzlardır bizim görevimiz atalarımızın bize bıraktıklarını almalı ve devam ettirmeliyiz<.... VE DÜNYA GÖRMELİ ASIL TÜRKLERİ... YAN SANAYİLERİNİ DEGİL...
Bu şiirinizi devlet başkanlarının görebileceği bir yere asmak lazım...Gelirken ve geçerken gözleri takılmalı bu şiire...Zorla beyinlerine kazılmalı bu sözler :)))
Hocam şiiriniz tam yerinde çok güze Bu ülkedeki Analar çok Seyit onbaşılar doğurdu tasalanma Bizler en aç en fakir olduğumuz dönemlerde herkese kafa koyduk tek eksiğimiz birlik ve beraberliğimizi saplayacak bir liderimizin olmayışı Kaleminiz daim olsun Allaha emanetsiniz.
okullarda üret fikir temizlensin beyinlerden kir ewet kutluyorum harika yazılmış güne ait şiirinizi yazan kalem daim olsun sevgiyle kalın bu resimdeki yürekli insanların ve gecengün yazdıgım şiirdeki iki askerin beni nasıl etkiledigini anlatamam çok tşkl uyuşturulmuş akıl lara çakılması lazım
cawres tarafından 8/27/2008 8:14:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
bence millet kendini hor görmüyor.bazı elit takım var.cibilliyeti neresi belli olmayan.ama bi şekilde kritik makamlara gelmişler ve istedikleri gibi at koşturmuşlar.millete da at gözlüğü takmaya çalışmışlar.artık o günler geride.şimdi yeni nesil okuyur ve düşünüyor bence.yüreğine sağlık..
Kaleminiz daim olsun hocam.Şiirinizi kesmedim.Zira her dörtlük benim için ayrı bir değer ifade ediyor.Bu şiirlere çok ama çok ihtiyacımız var.Milli duruşumuzu,milli onurumuzu ve kaybettiğimiz kimliğimizi geri alabilmek için çok ihiyacımız var bu şiirlere.Allah kelamınızı bal eylesin.İlhamınızı bol eylesin.Daim olunuz...
Ümit’im yarınlar bizim, Artık rahat çalar sazım, Bitmeyecek elbet sözüm. Hor görmeyin bu milleti!
Bu milleti hor görenler her zaman yine kendi içinden çıkan yalamalar olmuştur değerli dost... Bu milleti hor gören kanı bozuklar bir gün unutamıyacakları derslerini alırlar... Çok güzel şiirinizi yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
Cok haklisiniz hocam, her kitasinda bastan sona ama kimse bu milleti hor göremez zaten. Herkes savasa hayir der ve siddetten uzak durur. Ücbes cukkacinin cep doldurma sevdasina kimse ayak uydurmayacaktir. saygilar...
Vatani vatan yapan (kimilerin dedigiyle Coban) zamaninda bomba tasiyip bu vatani vatan yaptigin unuttu, varlikli cakallarin dis devlete kacip savas bitiminde turkiyeye gelip sahte yuzlerle vatana sahip cikanlarin destani degil..vu destan ak sakalli dedelerimizin bas ortulu anneannelerimizin, hor gorulmesin bu millet..bu millet neler cekti neler gordu.. Koylu milletin efendisidir.. Kutlarim usta yuregine saglik saygilar..
Artık rahat çalar sazım,
Bitmeyecek elbet sözüm.
Hor görmeyin bu milleti!
kutlarım şairi ve şiiri tam puan