İnan ki yüreğimde sana sevgim bambaşka. Sevmedim deme sakın ihanet olur aşka. Ömrümüzü öğüttük törpüsünde zamanın. Candır aşkın bedeli verebilseydik keşke. Nefesime nefestin hem dilimdin hem elim, Hasretini çekerim şimdi geçen her anın. Şimdi uzaktan bakar hayaline hayalim!
Âşık Olduk aşk olduk umutların yolunda, Aya salıncak kurup sevdalandık dalında. Açmaya korkuyorum gözlerimi düşteyim. Avuttuk kendimizi bir sevda masalında. Umutlar sarpa sardı beterden beter halim, Kâbusların içinde zindana düşüşteyim. Şimdi uzaktan bakar hayaline hayalim!
Düşünmeyi unuttu düşüncelerim sensiz, Yere göğe sığmazdı, sevgilerim nedensiz. Gamzenden ballar akar içerdik yudum yudum. Ankalara eş oldum ruhum artık bedensiz. Bendine isyan eden başıboş akan selim, Hüzün çöktü içime hiç kalmadı umudum. Şimdi uzaktan bakar hayaline hayalim!
Aşkla başa çıkılmaz koyuverdim geminden, Çiçekler açmaz oldu aşkıma mateminden. Tuz basalı çok oldu bağrımdaki yaraya. Gönlümü seller bastı gözlerimin neminden. Kalmadı bir nefeslik vuslat demeye halim. Sevgiden mahrum yunus tez vururmuş karaya. Şimdi uzaktan bakar hayaline hayalim!
Uç beyaz güvercinim uçabildiğin kadar. İnsanoğlu kendine kendisi yazar kader. Her aşığın gönlünde alevlenen ahı var. Unutma ne ederse insan kendine eder. Küskün hayallerimin ardından esen yelim. Artık ağlamak boşa hazana erdi bahar. Şimdi uzaktan bakar hayaline hayalim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALİMDİN DÜŞÜMDÜN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALİMDİN DÜŞÜMDÜN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canı gönülden kutlarım ellerinize yüreğinize sağlık hocam çok güzel bir şiir tebrik ederim kaleminiz kavi ilhamınız daim olsun iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Değerli Şairim; Hayırlı günler diliyorum. Eserinizi severek okudum Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım. Yüreğinize ve kaleminize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Değerli Şairim; Hayırlı günler diliyorum. Eserinizi severek okudum Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım. Yüreğinize ve kaleminize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Değerli şairim Sayfanızda beğenerek okuduğum eseriniz her zamanki gibi çok güzeldi duygunun mısralara dökülüp yürek sesinizin yansıdığı değerli bir eser meydana gelmiş her zaman yenileri dileğimle selam ve sevgilerimle kalemin daim ilhamın bol olsun
Yüreğine emeğine ellerine sağlık değerli üstadım, Sözlerini beğeni ile okudum nice şiirlerde yarınlarda görüşmek dileği ile, En kalbi duygularımla esenlikler dilerim.
Harika bir sevda ve aşk şiiri düşüürmüş sayfaya mahir kaleminiz.
Kutlarım gönül sesinizi,emeğiniz.
Saygıyla,esenlik dilerim.