(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBİMİZ KÂBE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBİMİZ KÂBE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dururken denmemiştir. Bir gönül yıkan bütün insanlığı yıkmış gibi olur diye su gibiydi kalemin daim ilhamın bol olsun. Nice kalıcı şiirlere diyor esenlikler diliyorum. Selam ve dua ile diyorum.
Her zaman ki harika duygularla yazılmış şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz bitmesin gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın selam ve sevgilerimle Allah'a emanet ol...KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN...
Değerli Şairim; Hayırlı bereketli Ramazanlar diliyorum. Bu Rahmet ayın bereketinden cümlemiz nasibimizi alırız inşallah Eserinizi severek okudum Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım Yüreğinize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Gözlerimiz ışık dolsun, gönüllerimiz iman aşkına boğulsun, avuç içlerimiz dua dolu olsun. Bu mübarek ayda bütün dualar kabul, bütün sadakalar makbul, bütün oruçlar kabul olsun. Ramazan ayınız mübarek olsun.
çok güzeldi,çok acıklı, çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarım
Değerli Şairim; gönül kapımız kabeye açılsın Eserinizi severek okudum Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım Yüreğinize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Değerli Şairim sayfanızda yüreğinizin sesinin yansıdığı ve mısralarda vücut bulduğu değerli eserlerinizden birini daha beğenerek okudum yüreğine sağlık sayfanızda nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla