Allah’ın Kâfirlere mutlak vaadi ateş, “Rasmus Paludan” denen sicilli kâfir deli! Ayetten hoşnut olmaz kendini bilmez serkeş, Akıbetin cehennem Ebu cehil ’in dölü!
Kâfir yılan gibidir zehri dilinde saklı, Sineleri kin yüklü, Kur’an’la bozmuş aklı. Müslümanlar dinsizle olamaz iltisaklı, Bellidir ahirette kâfirlerin ahvali!
Kâfirden dost edinme, bellidir senin yerin. Kâfir mü’mini sevmez, sevene değer verin. Allah’ın düşmanları “Kininizle geberin.”, Ateşin gölgesinde münafığın her hali!
Şaşaası çekici hoştur şeytanın ağı, Kâfirle dost olanın kopar Allah’la bağı. Yerin dibine batsın kokuşmuş tekno çağı, İnsanlık yok oluyor insanın ruhu ölü!
Dünyaya bel bağlayıp oyalanmadı Nebi, Müslüman hedeflidir düşünmemeli cebi. Allah’ı inkâr eden, Kur’an’a da ecnebi, Çarpmasın imanını neme lazımlık yeli!
Gaflette Ehli İslam, yok mu sesimi duyan, Yeter artık Müslüman uyanacaksan uyan! Kur’an’ı indiren O, elbet O’dur koruyan. Kur’an’a laf edenin lal olur ağzı dili!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MESAJIM VAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MESAJIM VAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Değerli şairim her zaman ki gibi sayfanızda anlamlı akıcı ve kurgusuyla mükemmel bir eserinizi beğenerek okudum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Yüreğine emeğine sağlık hocam ne oldu biz muşlumanlara gaflet uykusuna daldık kalkamıyoruz dün iki ağaç ićin ortalığı syağa kaldıranlar bu gün islam adına Kur,an adına niye tut yemiş bülbül gibi susmuş Allah sonumuzu hayr eylesin Kur,ana el uzatanları şiddetle kınıyorum
kafirler için yaşasın cehennem, çok güzeldi,çok çok doğru, Ders sevda ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Şaşaası çekici hoştur şeytanın ağı, Kâfirle dost olanın kopar Allah’la bağı. Yerin dibine batsın kokuşmuş tekno çağı, İnsanlık yok oluyor insanın ruhu ölü!
Duyarlı kaleminize ve gönlünüze sağlık hocam Hakka düşman olan kendine düşmandır kınıyorum diyecek söz bile bulamıyorum gönülden tebrik ederim selamlarımla saygılar sunarım
Gaflette Ehli İslam, yok mu sesimi duyan, Yeter artık Müslüman uyanacaksan uyan! Kur’an’ı indiren O, elbet O’dur koruyan. Kur’an’a laf edenin lal olur ağzı dili!
Mesajı alması gerekenler mutlaka almıştır.
Yürekten gelen sesiniz çok güzeldi.Allah razı olsun sizden.
Hristiyan aleminin gizli ajandasıdır bu tür provakasyonlar. Onlar yüzyıllardır İslâmiyet ve Kutsal Kitabımız Kuran-ı Kerim'e içlerindeki pis nefret ve kin'lerini hep ortaya çıkarırlar.Bu İsveç olayı da onlardan biri. Değerli şairim,duyarlı yüreğinizden dökülenler bütün inanmışların yürek tercümanı olacak nitelikte etkili ve çok güzel. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Ellerine duyarlı yüreğine sağlık saygı değer hocam din düşmanlarını Müslüman düşmanlarını Ebu cehil'in torunları olan bu alçak şerefsizleri Allah Kahhar ismi şerifleri hürmetine kahrı perişan etsin zalimler için din düşmanları için yaşasın cehennem Allah'ın laneti azabı Üzerlerine olsun amin şiiriniz için tebrik eder canı gönülden kutlarım iyi akşamlar saygılarımla...
Kaleminize,yüreğinize sağlım üstadım. Kutsal olan her şeye saygı duymak lazım.İnsanlıktan nasibini almamışlara ne desek boş kalır. Selam ve saygılarımla
Değerli üstadım yüreğinize gönlünüze sağlık. Sizi yürekten kutluyor ve tebrik ediyorum. Güzel bir şiir okudum. Bir beyitle eşlik etmek istedim kabul buyrula. Selam ve saygılarımla hayırlı günler diliyorum.
Onlar ağızlarıyla Allah’ın nurunu söndürmek istiyorlar. Hâlbuki kâfirler istemeseler de Allah nurunu tamamlayacaktır. Saf Sûresi(61) 8. Ayet Cenab-ı Hak tüm İslâm düşmanlarını Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah 🙏 Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selam ve dua ile. Allah'a emanet olun.