Şu yalancı dünyanın tapusunu kendinin, Zannedip aldananlar uykunuzdan uyanın! Boynunuzda izi var şeytanın kemendinin, Yeter artık Allah’ın boyasıyla boyanın!
Masivadan uzaklaş Hakk’ın sesini dinle, Tanışacaksın bir gün akıbet ecelinle, Ne verdiysen elinle o gidecek seninle, Allah’ın rahmetinden yaşarken faydalanın!
Öyle bir gün gelecek kilitlenecek diller, Hüküm veren şahittir söyler ayaklar eller, Elbet feraha erer Allah diyen gönüller, Yanacaksanız eğer aşkın odunda yanın!
Geldik ve gideceğiz zamana aldanmayın, Şeytan atına binip yarı yolda kalmayın, Nefis en büyük düşman, oyuncağı olmayın, Ne iseniz o olun, faydası yok riyanın!
Hiç kimse ahirete mal mülk ile gidemez, O gün kimse kimseye hiçbir şey ödeyemez, Senden başka hiç kimse sana yardım edemez, Azığınızla çıkın huzuruna Sultanın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZIKSIZ YOLA ÇIKMAYIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZIKSIZ YOLA ÇIKMAYIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim yürek sesinizin mısralara yansıdığı güzel eserlerinizden birini beğenerek okudum kalemin daim ilhamın bol olsun nicelerini görme dileğimle selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
çok güzeldi,çok çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Hocam yüreğinize sağlık her satırı öğütlerle bezenmiş manevi duyguların tavan yaptığı cuma gününe de yakışan harika bir paylaşım olmuş kaleminiz daim olsun inşallah yürekten tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız
İHLASLI ASİL YÜREK SESİYDİ. o dünyayı kendilerinin sananların hepsinin son yolculukta elleri bomboştu... "mal da yalan, mülkte yalan var biraz da sen oyalan..." diyen Derviş Yunus meseleyi ne kadar güzel anlatmış öyle değil mi. anlamlı şiiriniz bu anlamın doktorası gibiydi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Değerli Şairim; Eserinizi severek okudum Bu güzel akıcı anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım Yüreğinize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…