Sunduğun karşı gelsin her türlü musibete Rabbim mükâfat verir elbet iyi niyete Yuvanda erişesin sevgi ve muhabbete Şiirlerinle ismin kazınsın akıllara Nice yıllara gülüm daha nice yıllara.
Sabırlı ol mutlu ol hayatın dolsun neşe Karanlıklar yok olsun yüzünü dön güneşe Uğramasın kalbine hüzün keder endişe Şiirlerinle ismin kazınsın akıllara Nice yıllara gülüm daha nice yıllara.
Gökten bela yağmasın sana uğrasın rahmet Varlığın mutlu etsin olanına sebat et Çalış gücün yettikçe sanma olacak zahmet Şiirlerinle ismin kazınsın akıllara Nice yıllara gülüm daha nice yıllara.
Tecrüben artacaktır ilerleyen yaş ama Her şey gönlünce olsun hiç sıkıntı yaşama Sözlerin değer katsın önündeki yaşama Şiirlerinle ismin kazınsın akıllara Nice yıllara gülüm daha nice yıllara.
Sağlıklı ol mutlu ol Hak’tan şifa dilerim Dostun olan herkesten her an vefa dilerim Yürüdüğün her yolda sonsuz sefa dilerim Şiirlerinle ismin kazınsın akıllara Nice yıllara gülüm daha nice yıllara.
Mesafelerin çokluğu önemli değil, seviyorsam severim. Kızım yaşında kızım gibi sevdiğim sevgili Funda Filiz Kotan’a armağanım olsun bu dizeler. Her ne zaman doğduysa o güne gitsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİCE YILLARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİCE YILLARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk sanalda karşılaştığım sonrasında reelde birebir görüştüğüm bir cumhuriyet kadını o.
Uzun yıllardır gerek telefon. gerekse defterde buluştuğum çok saygı duyduğum örnek aldığım değerli büyüğüm ustam.
Dediğiniz gibi sevip sağı duymak için mesafelerin çok da önemli olmadığını gösterdiniz her zaman. Şiir benim için baş tacı çok tşk ederim kartanemm Çok memnun oldum dostluğumuzun bir ömür sürmesi dileğimle ellerinizden öpüyorum
Sen bana evlatlık yaptın ben sana ana olsam çok mu? En zor günlerimde akrabalarım dışında tek arayan, destek olan sendin, seni bana yönlendiren tanışmamızı sağlayan şair dosta teşekkür ederim. Her şey gönlünce olsun gülüm...
Değerli şairim sayfanızda akıcı anlamlı güzel bir eserinizi beğenerek okudum yürek sesinizin mısralara yansımasıyla harika bir eser çıkmış ortaya yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla